Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
^En mä tee älypuhelimella mitää, ihan vaan peruslelun haluan millä voin vähän jotain matopeliä pelata mut sit voisin kuitenkin elvistellä kosketusnäytöllä..![]()
Mulla on tietokone palstailua varten, faceen pääsen jopa tolla mun karvalakki nokiallakin joten se ei taida paljoa vaatia puhelimelta...
Mä oon niin pihi etten halua maksaa 300 euroa kännykästä, vallankaan kun pahimmillaan se on millon missäkin soralla tai esikoisen suussa tms..![]()