Haluaisin jotain omaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ullakolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ullakolla

Vieras
Olen yksin, ei ole lasta, miestä ei edes lemmikkejä. Elämä tuntuu tyhjältä ja tunnen itseni jotenkin kakkosluokan ihmiseksi jopa oman perheeni kanssa. vanhempani vierailevat vain siskoni ja veljeni luona, joilla omat perheet taloineen. Minun luonani käyvät ohimennen pyörähtämässä, viipyvät korkeintaan viisitoista minuuttia.

Yritän saada sisältöä elämään tapaamalla kavereita, käymällä leffassa tai näyttelyissä, mutta silti tunnen ettei mulla oikeastaan ole mitään. Ei mitään syytä elää. Ehkä en koskaan saa omaa perhettä, mutta kunpa löytäisin edes jonkin mielekkään tarkoituksen elämälleni...

Kun luin otsikon, ajattelin, että oot kotiäiti, joka kaipaa omaa aikaa, omaa harrastusta, jotain omaa. Että kaikki aika menee kodin ja lasten hoitoon ja vessankin seuraa joku pikku tyyppi.

Voi sinua, tuo olis miule yks pahimmista painajaisista elämässä. :hug: Toivottavasti löydät pian jotain omaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites sun työasiat? Ootko unelma-ammatissasi? Jos et ole, voisitko lähteä opiskelemaan unelma-alaasi?

Työhöni olen tyytyväinen, enkä ainakaan kokoaikaisesti opiskelemaan aio lähteä. Valmistumisesta ei ole vielä niin pitkä aika.

Kukaan muu ei tee toisen elämästä mielekästä, se pitää itte löytää. Jos hirveästi hinkuu suhdetta, niin sit siihen helposti ripustautuu liikaa , ja se on suhteelle huono juttu.

Mä olin eilen yksin rannalla, ja kuulin, miten yksi englantia puhuva mies kommentoi mua naisystävälleen - se sanoi, että oli ensin pitänyt mua todella säälittävänä kun tuun sinne yksin, mutta sit mietti, että ehkä mä olenkin vaan tosi cool, kun uskallan mennä yksin ja näytän siltä, että viihdyn.
Yksinmeno ei ollut mun ensisijainen suunnitelma, mutta kun en saanut ketään mukaan, niin menin yksin. Oli ihan mukavaa käydä uimassa ja nauttia auringosta.

Mun elämäni tarkoitus on olla olemassa, tehdä töitä.. mä en ole korvaamaton. Kukaan ei ole. Sinkkuna elämä on helpompaa ja huolettomampaa kuin seurustelevana tai vanhempana.

Aikansa kutakin, ja mun elämä on nyt tätä, silmät auki vaan, ei sitä tiedä mitä tulee vastaan vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Kukaan muu ei tee toisen elämästä mielekästä, se pitää itte löytää. Jos hirveästi hinkuu suhdetta, niin sit siihen helposti ripustautuu liikaa , ja se on suhteelle huono juttu.

Mä olin eilen yksin rannalla, ja kuulin, miten yksi englantia puhuva mies kommentoi mua naisystävälleen - se sanoi, että oli ensin pitänyt mua todella säälittävänä kun tuun sinne yksin, mutta sit mietti, että ehkä mä olenkin vaan tosi cool, kun uskallan mennä yksin ja näytän siltä, että viihdyn.
Yksinmeno ei ollut mun ensisijainen suunnitelma, mutta kun en saanut ketään mukaan, niin menin yksin. Oli ihan mukavaa käydä uimassa ja nauttia auringosta.

Mun elämäni tarkoitus on olla olemassa, tehdä töitä.. mä en ole korvaamaton. Kukaan ei ole. Sinkkuna elämä on helpompaa ja huolettomampaa kuin seurustelevana tai vanhempana.

Aikansa kutakin, ja mun elämä on nyt tätä, silmät auki vaan, ei sitä tiedä mitä tulee vastaan vielä..

Ne on nämä viikonloput, joilloin on liikaa aikaa miettiä asioita... Olen kyllä suht itseriittoinen (voiko nöin sanoa :D ), eli voin myös yksin käydä ulkona ja se on ihan kivaakin välillä. En siis etsimällä etsi vain jotain jonka kanssa olla, jotta en olisi yksin.

Koita keksiä joku uusi harrastus, voisitko hommata lemmikin? Ala säästää jotain isoa haavetta/tavoitetta varten ja toteuta se. Ota viikonloppulapsia ja auta jotain perhettä, joka lastensa kanssa vaikeuksissa, siis toimi tukiperheenä. Usein elämässä silloin kun vähiten sitä odottaa, tapahtuu jotain radikaalia, toivon sitä sinulle pikaisesti :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Onneks lapsentekoon ei tarvita kuin yks varvi, miehet ei paljon kortsua yhden yön jutuissa käytä. Tai lääkärissäkin lapsen saa laitettua alulle.

Ehkä mä joskus tulevaisuudessa yritänkin lasta yksin. Mutta kyllä se parisuhteessa olisi parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:
Koita keksiä joku uusi harrastus, voisitko hommata lemmikin? Ala säästää jotain isoa haavetta/tavoitetta varten ja toteuta se. Ota viikonloppulapsia ja auta jotain perhettä, joka lastensa kanssa vaikeuksissa, siis toimi tukiperheenä. Usein elämässä silloin kun vähiten sitä odottaa, tapahtuu jotain radikaalia, toivon sitä sinulle pikaisesti :hug: :hug: :hug:

Kiitos :)

Yhteistyössä