Haluaisin Jehovan Todistajaksi tah

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Ei kokemusta kummastakaan, ONNEKSI!

Tutustu nyt kuitenkin ensin näihin sivuihin
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Jos sivujen lukemisenkin jälkeen olet vielä samaa mieltä, niin anna mennä vaan...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ei kokemusta kummastakaan, ONNEKSI!

Tutustu nyt kuitenkin ensin näihin sivuihin
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Jos sivujen lukemisenkin jälkeen olet vielä samaa mieltä, niin anna mennä vaan...
En jaksa edes avata linkkiä. Onneksi minulla kohta on jonkunlainen kokemus
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ei kokemusta kummastakaan, ONNEKSI!

Tutustu nyt kuitenkin ensin näihin sivuihin
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Jos sivujen lukemisenkin jälkeen olet vielä samaa mieltä, niin anna mennä vaan...
En jaksa edes avata linkkiä. Onneksi minulla kohta on jonkunlainen kokemus
Jep! Luulen että parhaiten saa otettua asioista selvää kun itse rohkeasti menee mukaan. Myös noihin vapaaseurakuntalaisten kokoontumisiin ym. mitä tuo yksi ehdotti vois hyvin mennä tutustumaan. Siinä se oma kanta muotoutuu...

 
vieras
No eihän noin henkilökohtaiseen asiaan kannata täältä vastausta kysellä. Sit' paitsi noilla mormoneilla ja jehovilla on omat oppinsa, eri tavoin tulkitsevat raamattua ja yhteisön säännöt ovat erilaiset. Kumpi nyt sitten tuntuukaan omimmalle ja mitä pystyisit itse "allekirjoittamaan". Mä kyllä suosittelisin pysymään hyvin kaukana molemmista, mutta kukin tekee omat valintansa...
 
Casper
Its olen ihan ev.lut., mutta uskossa. Olen vieraillut joskus helluntailaisten telttakokouksissa, voi vähän säikähtää, jos ei ole tottunut. Olen käynyt myös babtisteissa aikanaan, ei pahaa sanottavaa kummistakaan, vähän vaan kova vauhti ja vähän eri painotukset opista.
 
:LOL: :LOL:
joo onnea vaan elämään jehovan todistajana. sitten tiedät mitä on kenttätyö, jokakuinen raportointi+ selittely vanhimmille jos et ole kenttäillyt tarpeeksi, tiedät mitä on kuluttaa aikaansa istuen tunteja viikossa kuunnellen samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

ja jos teet synnin, ja jäät kiinni, tiedät kuinka "rakkaudellista" voikaan vanhimpien puhuttelu olla. :xmas:
jos jäät kiinni seksistä avioliiton ulkopuolella, varaudu kertomaan yksityiskohtia, kuten ehkäisystä ja kosketeltiinko tisseihin. =)

muistathan myös, että JT ei saa harrastaa suu- tai anaaliseksiä.
 
JT
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
muistathan myös, että JT ei saa harrastaa suu- tai anaaliseksiä.
No minä ainakin harrastan molempia jos sattuu huvittamaan ,enkä kyllä tasan ole tilivelvollinen kellekään mitä omassa makkarissa oman miehen kans teen:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JT:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
muistathan myös, että JT ei saa harrastaa suu- tai anaaliseksiä.
No minä ainakin harrastan molempia jos sattuu huvittamaan ,enkä kyllä tasan ole tilivelvollinen kellekään mitä omassa makkarissa oman miehen kans teen:D
kerro toi vanhimmille niin saat satikutia. etkö oo lukenu tarpeeksi tarkkaan vartiotornejasi? :xmas:
 
JT
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja JT:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
muistathan myös, että JT ei saa harrastaa suu- tai anaaliseksiä.
No minä ainakin harrastan molempia jos sattuu huvittamaan ,enkä kyllä tasan ole tilivelvollinen kellekään mitä omassa makkarissa oman miehen kans teen:D
kerro toi vanhimmille niin saat satikutia. etkö oo lukenu tarpeeksi tarkkaan vartiotornejasi? :xmas:
No en varmaan sitte oo:D

En kyllä muista moista kuulleeni?? Eikä kyllä kukaan oo meijän seksielämästä tullu kyselemäänkään...
 
JT
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja JT:
En kyllä muista moista kuulleeni?? Eikä kyllä kukaan oo meijän seksielämästä tullu kyselemäänkään...
no kai sulla se cd on, missä on kaikki julkaisut? eti sieltä vaan hakusanalla suuseksi tms, niin löydät. :xmas:
Höh... no eipä tuo kovin oleellinen asia taida uskon kannalta olla kun en tämmöstä edes muistanut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja JT:
En kyllä muista moista kuulleeni?? Eikä kyllä kukaan oo meijän seksielämästä tullu kyselemäänkään...
no kai sulla se cd on, missä on kaikki julkaisut? eti sieltä vaan hakusanalla suuseksi tms, niin löydät. :xmas:
Kapteeni taitaa olla sitten saanut satikutia asian tiimoilta....
:LOL:
 
ex-jäsen
Toivon, ystävä, ettet suhtautuisi asiaan noin kevyesti vaikka nämä uskonnolliset suuntaukset sua kiinnostaakin.

Menin itse yhtä avoimesti aikoinani (vähän vajaa 15 vuotta sitten) Jehovan todistajien kokoukseen. Ajattelin käydä vain kerran, sitten menin seuraavallakin kertaa ja lopulta olinkin jo kastettu jäsen.

Olin suuresti onnellinen ehkä parin vuoden ajan kunnes huomasin miten siellä ihmisiä oikeasti kohdellaan. Silmäsi avautuvat vasta useiden vuosien jälkeen, sillä jokaisen seurakuntalaisen tarkoitus on vain ja ainoastaan pitää kulisseja pystyssä edessäsi, että juuri sinut saataisiin kasteelle. Ja kasteelle "edistymiseen" menee keskimäärin jopa useita vuosia. Sitten ei ole enää niin väliä, mitä sinulle kuuluu.

Pyydän, harkitse vielä. Minulta, älykkäältä, sosiaaliselta ja ihan viehättävältä nuorehkolta naiselta meni 15 vuotta, parhaista nuoruusvuosista.

Viimeiset vuodet olivat helvetti maan päällä joka huipentui kirjoittamiini erokirjeisiin seurakunnan "ystäville", joissa anelin heitä ymmärtämään etten jaksaisi elää siinä valheessa enää kuin nukkekodissa. Ettei eroni johtunut rakkaista ystävistäni, vaan järjestöstä jonka lähestulkoon jokaisessa seurakunnassa on huomattava määrä masentuneita ihmisiä jotka eivät pääse tilanteesta enää pois.

Tulos? Erosta on pitkä aika. Ei mene päivääkään etten miettisi vanhoja "ystäviäni" siellä jotka eivät enää saa edes tervehtiä minua.

Ei mene päivääkään etten kokisi itseäni petetyksi aina kun jossain puhutaan uskonnosta, Raamatusta tai Jumalasta.

Olen hyvin kyyninen, en voi luottaa mihinkään ja mietin mitä kaikkea olisin elämälläni voinut tehdä noina hukkaan heitettyinä vuosina. Onneksi minulla on nykyään rakastava aviomies ja rakkaat lapseni tukenani!

Joka toinen uusi jäsen lähtee jossain vaiheessa. Ja keskimäärin joka toinen jää koska ei uskalla enää lähteä.

Toivon että suhtaudut asiaan suurella vakavuudella. Kuka tahansa voi jäädä koukkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sebuni:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja JT:
En kyllä muista moista kuulleeni?? Eikä kyllä kukaan oo meijän seksielämästä tullu kyselemäänkään...
no kai sulla se cd on, missä on kaikki julkaisut? eti sieltä vaan hakusanalla suuseksi tms, niin löydät. :xmas:
Kapteeni taitaa olla sitten saanut satikutia asian tiimoilta....
:LOL:
Kyseisestä en ole saanut satikutia..
:kieh:
vaikka tulihan siellä vietettyä 17v. elämästä.. |O
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja sebuni:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja JT:
En kyllä muista moista kuulleeni?? Eikä kyllä kukaan oo meijän seksielämästä tullu kyselemäänkään...
no kai sulla se cd on, missä on kaikki julkaisut? eti sieltä vaan hakusanalla suuseksi tms, niin löydät. :xmas:
Kapteeni taitaa olla sitten saanut satikutia asian tiimoilta....
:LOL:
Kyseisestä en ole saanut satikutia..
:kieh:
vaikka tulihan siellä vietettyä 17v. elämästä.. |O
Oletko ihan oikeasti ollut JT? :eek:

(En yleensä harrasta varmistelukysymyksiä, mutta nyt pitää vähän ravistella vaikkuja korvista ennen kuin uskoo mitä kuulee...)

 

Yhteistyössä