Haluaako naiset oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Ruusaa lainaten mullekin kelpaa vain mies!
Ei mikään onneton rutjake, joka pyörii vain oman napansa ympärillä, eikä mikään tohvelisankari.
Kyllä minusta kunnollisuus on yksi miehekkyyden kriteereistä.

peesi tähän. Kunnollinen mies hoitaa perheensä, käy töissä, osaa paljon , tietää paljon, ottaa perheensä ja muutkin huomioon.

Ällöttää itseään peilistä tuijottelevat tai omaa napaa tuijottavat sohvalla piereskelevät tai jossain seikkailupiirissä omissa harrastuksissa hyppäävät egoistit.
Kunnolliset miehet hoitavat työn ja perheen. Eivät elä kuin kakarat juosten joka ilta omassa harrastuksessa tai makoile sohvalla.

Minulla on kunnollinen isä. Halusin ja sain kunnollisen miehen. Mitään renttua en olisi huolinut! Tytöt saavat lapsuudessaan tietynlaisen miehenmallin ja usein tiedostamattaankin etsivät samoja tuttuja piirteitä miehestä myös aikuisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
kiltti on jotenkin tylsä sana miehestä... sama kuin rauhallinen, hiljainen, ...

Haluan miehen joka ottaa minut huomioon, jolla on särmä, karismaa ja omia mielipiteitä.

Onko rauhallinen ja kiltti tylsän synonyymi? :whistle: Ei mun mielestä.

Eli onko kiltit miehet naisten mielestä tylsiä, eli pitää olla renttu :D

Tavallaan kyllä. Mutta onneksi on vaihtoehtoja ;)

Ei renttu tartte olla, vähän särmää. Ja niin kuin tuossa yläpuolella sanoin, niin en miestä mielellään kuvaisi sanalla kiltti. Ei jotenkin istu mieheen. Kiltistä tulee yleensä mieleen nössö.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Jos mä joskus sinkkuunnun niin kilttiä miestä en ainakaan ota. Enkä kunnollistakaan. Vaan sellaisen seksikkään paskiaisen, uskomattoman komean ja syntisen, jonka kanssa on mielettömän hauskaa pitää hauskaa :). Sellaisia, joita mun elämässä oli ennen kun tapasin mieheni. Sellaisen kanssa ei ole tarkoituskaan vakiintua, hankkia lapsia tai mitään sellaista, vaan puhtaasti vaan hengailla ja pitää hauskaa. Ja uutta aviomiestä tai isäpuolta lapsilleni en halua, koskaan (kai). B)

Ainakin tää mun kiltti ja kunnollinen on uskomattoman komea, lisäksi sen kanssa on mielettömän hauskaa pitää hauskaa ;)

Täydellinen siis, kaikki yhdessä paketissa :D

Haluan miehen joka ottaa minut huomioon, jolla on särmä, karismaa ja omia mielipiteitä.

Tavallaan kyllä. Mutta onneksi on vaihtoehtoja ;)

Ei renttu tartte olla, vähän särmää. Ja niin kuin tuossa yläpuolella sanoin, niin en miestä mielellään kuvaisi sanalla kiltti. Ei jotenkin istu mieheen. Kiltistä tulee yleensä mieleen nössö.

Oletko sitten joku sovinisti, ja liität sanan kiltti vain naiseen ja lapseen?
Mies voi olla kiltti eli ottaa muutkin huomioon, eikä se tee hänestä sen tylsempää. Vaan mielenkiintoisemman.

no juu, aika mielenkiintoisia synonyymejä tulee kiltille :o
mulle kiltti EI tarkoita tossun alla olevaa, EI rauhallista, EI nahjusta, EI rutjaketta, vaan KILTTIä :D hauska voi olla kiltti, reipas voi olla kiltti, puhelias voi olla kiltti, kiltti on hän, joka tekee muille, niinkuin tahtoisi itselleen tehtävän =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mulle kiltti EI tarkoita tossun alla olevaa, EI rauhallista, EI nahjusta, EI rutjaketta, vaan KILTTIä :D hauska voi olla kiltti, reipas voi olla kiltti, puhelias voi olla kiltti, kiltti on hän, joka tekee muille, niinkuin tahtoisi itselleen tehtävän =)

Tää oli hyvin sanottu :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minun mielestä tylsä ei ole sama asia kuin rauhallinen ja kiltti.
Minusta olisi tylsää, ja pitäisin tylsänä miestä, joka on tyhmä kuin saapas. Ihan sama vaikka seikkailisi miten paljon (kuten abåriginal sanoo) ja olisi miten seikkaliuja rakastava, jos olisi tyhmä, ei tietäisi mitään eikä osaisi mitään, niin en kauan katselisi.

Juu, en mäkään tyhmää miestä ottaisi. Tyhmyydellä en tarkoita koulusivistyksen puutetta vaan ihan oikeaa tyhmyyttä: ei tajuu vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi. Ei sellaista kukaan jaksaisi.
Seikkailunhalulla tarkoitan sitä, että ei sano "eihän me nyt semmosta voida tehdä" kun ehdotan vaikkapa reissua jonnekin muualle kuin Tampereelle. Luovaa hulluutta ja rohkeutta pitää olla. Seikkailunhalulla en todellakaan tarkoita jotain vuorikiipeilyä, tai naisseikkailuja...Vaan sitä että voi ajatella matkustavansa Intiaan vaikka siellä joskus onkin sähkökatkoksia (exälle tuo oli ylitsepääsemätön juttu: sähköt täytyy olla aina, mä taas pärjään ajoittain myös kynttilänvalossa).

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

Tää oli hyvin sanottu :wave:

Joo, kiltteys on hyvä juttu jos se tarkoittaa sitä että ei tahdo muille pahaa, eikä satuta toisia ainakaan tahallaan. Mutta mun eksän tapauksessa se tarkoitti sitä, ettei uskaltanut pistää vastaan kenellekään (ei edes mulle, kun sanoin että mä muuten ajattelin lähteä Turkkiin töihin kesäksi, jää sä kotiin ja hoida mun hamstereita :snotty: ). Se on huono piirre mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Olen kyllä törmännyt sellaiseen että minun mieheni jonkun mielestä tylsä KOSKA ei petä, ei dokaa suunnattomasti eikä pieksä!

Eli siis tylsä! :o

Ohhoh :o .
No, mun kaveri sanoo että hänen mies lyö häntä koska rakastaa niin kovasti, ja rivien välistä vihjaisi että kun mies ei lyö ei hän myöskään rakasta, koska suuret tunteet kuten viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä :headwall: . Eli sen suusta voisin kuvitellakin jotain tuollaista tulevan. Sitä on kai rakastettu rajusti nyrkillä muutaman kerran liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Olen kyllä törmännyt sellaiseen että minun mieheni jonkun mielestä tylsä KOSKA ei petä, ei dokaa suunnattomasti eikä pieksä!

Eli siis tylsä! :o

Ohhoh :o .
No, mun kaveri sanoo että hänen mies lyö häntä koska rakastaa niin kovasti, ja rivien välistä vihjaisi että kun mies ei lyö ei hän myöskään rakasta, koska suuret tunteet kuten viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä :headwall: . Eli sen suusta voisin kuvitellakin jotain tuollaista tulevan. Sitä on kai rakastettu rajusti nyrkillä muutaman kerran liikaa.

:o :o

Mä kuulin yhdeltä exältä vastaavaa selittelyä sairaalloisiin mustasukkaisuuskohtauksiin (huorittelua jos istuin baarissa yksin pöydässä, kuulemma "sen näköisenä että isken miehiä" ) että hän rakastaa minua niin paljon :headwall: :headwall: Se suhde ei kovin kauaa sitten kestänytkään..!

Yhteistyössä