Haluaako mies parisuhteeseen minun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elise"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elise"

Vieras
Olemme tunteneet melkein 3 vuotta ja olemme olleet hyviä ystäviä koko tämän ajan.
Vapaa-aikaa vietämme yhdessä tehden milloin mitäkin. Esim. viime jouluna mies pyysi minua vanhempiensa luokse. Kyselee usein kuulumisia ja soittelee perään.
Muutaman kerran olen yöpynyt hänen sohvallaan. Ostaa minulle välillä lahjoja ja tarjoaa illallisia ulkona. Yllätyin kun sain vastikään syntymäpäivälahjaksi matkan Pariisiin. Mitään ei ole mies kommentoinut tai puhunut seurustelusta mutta olen rentouttavaa seuraa hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28429642:
Ja se parisuhteen mahdollisuus ei siis ole tullut tuon kolmen vuoden aikana kertaakaan puheeksi? :laugh:

No ei, sillä luulin meidän olevan vain hyviä ystäviä. Tajusin asian vasta kun sain lahjaksi matkan, että hän on alkanut käyttäytyä kuin olisi suhteessa kanssani jo joulun aikaan.

[QUOTE="Elise";28429705]Ai toinen nainenko? Hänellä ei ole ketään.[/QUOTE]

Ei, vaan hyvä kaveri. Vähän kuin paras kaveri, jonka kanssa jakaa ajatuksiaan ja saada näkökulmaa asioilleen.

Oon kyllä sitä mieltä, että kukaan ei ole noin kauaa vaan kaveri, jos välillä on muutankin kemiaa. Yhteiset lomamatkat ja muut, niin kyllä jotain jo olisi ollut ilmassa jos on ollakseen.

[QUOTE="eee";28429726]No ilmeisesti ainakin seksuaalinen, fyysinen vetovoima?[/QUOTE]

On meidän välillä fyysistä vetovoimaa ja kemiaa, mutta mies ei ole kertaakaan ehdottanut mitään. Muutamia kertoja nyt viime kuussa halailtiin ja suudeltiin mutta se jäi siihen. Luulen ettei mies ole ehdottanut mitään koska hän tietää ikävistä tapahtumista menneisyydestäni.

[QUOTE="Elise";28429756]On meidän välillä fyysistä vetovoimaa ja kemiaa, mutta mies ei ole kertaakaan ehdottanut mitään. Muutamia kertoja nyt viime kuussa halailtiin ja suudeltiin mutta se jäi siihen. Luulen ettei mies ole ehdottanut mitään koska hän tietää ikävistä tapahtumista menneisyydestäni.[/QUOTE]Miksi asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä? Jos noinkin pitkään yhdessä pyöritty, niin luulisi että asioista keskustellaan!

[QUOTE="Elise";28429782]Haluaisin, koska luotan häneen mutta en halua kiirehtiä vauhdilla eteenpäin.[/QUOTE]

Hän on hyvä ystäväsi, joten puhu rohkeasti. Ehkä mies ajattelee samalla tavalla kuin sinä.

[QUOTE="Elise";28429782]Haluaisin, koska luotan häneen mutta en halua kiirehtiä vauhdilla eteenpäin.[/QUOTE]

Okei, sitten ymmärrän, miksi etsit näitä myönteisiä merkkejä. Uskaltaisitko kysyä asiaa mieheltä suoraan?

[QUOTE="vieras";28429823]Okei, sitten ymmärrän, miksi etsit näitä myönteisiä merkkejä. Uskaltaisitko kysyä asiaa mieheltä suoraan?[/QUOTE]

Kerään voimia ollakseni rohkea, jotta voisin kysyä.

[QUOTE="Elise";28429840]Kerään voimia ollakseni rohkea, jotta voisin kysyä.[/QUOTE]

Mitä sinulla on menetettävänä? Mitä vaihtoehtoja näet olevan, jos otat asian puheeksi?

[QUOTE="vieras";28429845]Mitä sinulla on menetettävänä? Mitä vaihtoehtoja näet olevan, jos otat asian puheeksi?[/QUOTE]

Pelkään kysymyksen pilaavan hienon ystävyyden.