haluaako kukaan mies xl-kokoista naista

hyvin olen miehelle kelvannu näin 100kiloisenakin, ei ole valittanut :D
kekseliäisyyttä löytyy, ja intohimoa! ja joka toinen päivä sängyssä peuhataan, ei tarvii ukon vieraissa hyppiä vaikka itse normaalivartaloinen onkin.

yhdessä oltu 15v, ei näitä kiloja sillon näin paljoa ollu :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Herra48tre
Mr Frog
Niin meitä on kaikenkokoisia ja makunsa on kullakin, mutta henkilökohtaisesti en innostu XL-kokoa olevista rouvista. Mieluiten S- tahi M- kokoa olevat pienet naiset ovat minun makuuni.
Toki iän myöten pyöreyttä tulee monesti lisää,
mikä on aivan luonnollista... =)
 
Häh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 10:57 mies kirjoitti:
No ei todellakaan halua. Ei taida naisetkaan käydä kuumana läskimahaisten miesten perässä.
Mun mies on tosi sporttinen, pitkä ja komea. Hyväliksasessa duunissa. Mutta jos fantasioin jostain muusta, niin silloin lähinnä keski-ikäisestä hieman röllömahaisesta rekkakuskista. Ihana ajatella, että saa vähän laatulihaa semmonenki. Osaa varmaan arvostaa=)


:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 15:05 muodokas kirjoitti:
olen pitkä, pyöreä ja muodokas. mies tykkää kovasti. pitää kuulemma olla jotain, mistä ottaa kiinni.
Sama täällä. Pituutta kertynyt 181 cm ja rintavarustus suht iso, en oo koskaan jäänyt ilman miestä pyöreyteni vuoksi. On tuo mies tossa 5 v rinnalle mennyt, ei ole itse mikään lihava, ruma vaan söpö ja normivartaloinen mies mitä naiset kyllä kuolaa, että älkää miehet aina aatelko että kaikki pitää 60 kg naisista. Ihmisiä me pyöreetkin ollaan
 
Jaska
Kauneus ja haluttavuuskin on katsojan silmässä:) Mut minut saa kuumaksi pitkät,sportit vaaleet naiset, jotka huolehtivat kauttaaltaan itsestään.. Ihanne 170-173 cm ja painoo 63-67kg :p .Tän kokoisila naislla on vielä muodotkin yleensä kohdallaan..siis eivät luut kolise yhteen :)
 
Börje
Kyllä se niin on että lihavat akat eivät saa viisaria värähtämään etenkin jos takapuoli on kun metri halko. Monet ukot eivät uskalla sitä ääneen sanoa, vain kaunistelevat asiaa että sopiva pyöreys on hyvä juttu, vaikka tosi asiassa eivät läskiperseistä pidä.
 
Keskustelin eilen tästä aiheesta oman miehen kanssa. Itse olen xl-kokoinen mutta en silti mikään "läskiperse" kuten joku adonis kauniisti asian ilmaisi.Oma mies on hyvännäköinen ja ihan hyväkroppainen. 18 vuotta olen miehelleni kelvannut tällaisena kuin olen. Muutama liikakilo löytyy, (huom. siis muutama!!!) mutta muodot on silti kohdallaan ja oikeissa paikoissa. ;)

Ei kukaan normaalin tunne-elämän omaava ihminen valitse elämänkumppaniaan pelkän ulkonäön perusteella!! Kuka haluaa viettää elämänsä sellaisen miehen kanssa jolle merkkaa vain kaunis ulkonäkö ja hoikka vartalo?? :/

Ja sellainen mies joka kutsuu naista läskiperse akaksi, ei kyllä arvosta naista tippakaan!! Vaikka nainen olisi millainen kaunotar.

Onneksi maailmasta löytyy miehiä joille kelpaa niin hoikat kuin pyöreämmätkin naiset joiden sydän on kultaa ja korvien välissä liikkuu muutakin kuin tuuli! B)
 
päivän paras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 11:14 Börje kirjoitti:
Kyllä se niin on että lihavat akat eivät saa viisaria värähtämään etenkin jos takapuoli on kun metri halko. Monet ukot eivät uskalla sitä ääneen sanoa, vain kaunistelevat asiaa että sopiva pyöreys on hyvä juttu, vaikka tosi asiassa eivät läskiperseistä pidä.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: täällä yx metrin halko...... :D :wave:
 
Kyllä se tytöt on asia niin että mieluiten mies upottaa kankensa pyöreään naiseen kuin johonkin luuviuluun...

Miehen "käyttöjärjestelmään" on ohjelmoitu laittamaan siemenesä rehevään naiseen jolla on paremmat mahdollisudet synnyttää ja imettää terveitä lapsia.

Naisen pitää olla lämmin ja pehmeä - sellainen ettei hajoa kovassa "makuuhuonekäytössä" =)
 
esteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 12:58 Mies66 kirjoitti:
Kyllä se tytöt on asia niin että mieluiten mies upottaa kankensa pyöreään naiseen kuin johonkin luuviuluun...

Miehen "käyttöjärjestelmään" on ohjelmoitu laittamaan siemenesä rehevään naiseen jolla on paremmat mahdollisudet synnyttää ja imettää terveitä lapsia.

Naisen pitää olla lämmin ja pehmeä - sellainen ettei hajoa kovassa "makuuhuonekäytössä" =)
ihan kun mun suusta :eek: ;)
 

Yhteistyössä