Postimaksut+ 10e. Onko liikaa?Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:
Ihan uuden pakkauksen, tuli tänään.=)Alkuperäinen kirjoittaja kirjaudun kohta:Onko se vuoden 2006 vai 2007?
Jos se on tän vuoden, niin voisin ostaa
Marketeista saa suunnilleen samaan hintaan myös...Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:Postimaksut+ 10e. Onko liikaa?Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:
Cittareissa taisi olla Popolinot alta 10 euroa tarjouksessa.Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Marketeista saa suunnilleen samaan hintaan myös...Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:Postimaksut+ 10e. Onko liikaa?Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:
Ai ne on vaihtanut vaippaa, mä tarjoan sitten 15eAlkuperäinen kirjoittaja minä:Uudessa on Imse vimse soft ja flanellette, ne on uutena yhteensä max 20 euroa.
Mä voisin tarjota 8 euroa posteineen
Otappa ja laita yhteystietosi sähköpostiin, kaupat tuli!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ai ne on vaihtanut vaippaa, mä tarjoan sitten 15eAlkuperäinen kirjoittaja minä:Uudessa on Imse vimse soft ja flanellette, ne on uutena yhteensä max 20 euroa.
Mä voisin tarjota 8 euroa posteineen
voi voi. voisi sullakin kiristää pipo vähemmän kun huolehtisit omista asioistasi etkä puuttuisi tai miettisi muiden kaupoista. oli ne sit äitiyspakkauksesta tai eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on vähintäänkin moraalitonta ottaa maksua sellaisesta minkä on ilmaiseksi saanut. V*tuttaa kaikki nää jotka MYY äp-kamoja, mut kai sitä sit on ahneen hinta saatava vaikka tervehtimisestä.
Samat sanat, mutta mun mielestä se ei ollut mitenkään ilmainen. Olisinhan minä voinut ottaa sen 140e ja vaikka kännätä silla yhden viikonlopun. Tai ostaa vaikka kestovaippoja kasan, joita en tule käyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja kkliiu:voi voi. voisi sullakin kiristää pipo vähemmän kun huolehtisit omista asioistasi etkä puuttuisi tai miettisi muiden kaupoista. oli ne sit äitiyspakkauksesta tai eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on vähintäänkin moraalitonta ottaa maksua sellaisesta minkä on ilmaiseksi saanut. V*tuttaa kaikki nää jotka MYY äp-kamoja, mut kai sitä sit on ahneen hinta saatava vaikka tervehtimisestä.
mä voin maksaa 10e (sis. postarit). yv:n laitto ei onnistunu..Alkuperäinen kirjoittaja ditch:eli uusin 2007- pakkauksen kestis. jos kiinnostuit laita tarjous !!!