haluaako joku ostaa äitiyspakkauksen kestovaipan? Tarjoa:)

• Viestiketjun aloittaja äitiliini
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun mielestä on vähintäänkin moraalitonta ottaa maksua sellaisesta minkä on ilmaiseksi saanut. V*tuttaa kaikki nää jotka MYY äp-kamoja, mut kai sitä sit on ahneen hinta saatava vaikka tervehtimisestä.

kkliiu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähintäänkin moraalitonta ottaa maksua sellaisesta minkä on ilmaiseksi saanut. V*tuttaa kaikki nää jotka MYY äp-kamoja, mut kai sitä sit on ahneen hinta saatava vaikka tervehtimisestä.
voi voi. voisi sullakin kiristää pipo vähemmän kun huolehtisit omista asioistasi etkä puuttuisi tai miettisi muiden kaupoista. oli ne sit äitiyspakkauksesta tai ei

tinga
Alkuperäinen kirjoittaja kkliiu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi voi. voisi sullakin kiristää pipo vähemmän kun huolehtisit omista asioistasi etkä puuttuisi tai miettisi muiden kaupoista. oli ne sit äitiyspakkauksesta tai ei
Samat sanat, mutta mun mielestä se ei ollut mitenkään ilmainen. Olisinhan minä voinut ottaa sen 140e ja vaikka kännätä silla yhden viikonlopun. Tai ostaa vaikka kestovaippoja kasan, joita en tule käyttämään.

.....
Lainaa

Pitäisikö SINUN saada kyseiset tavarat ILMAISEKSI. Itse olet AHNE ja moraaliton, jos et voi kelpo tavarasta maksaa kun sitä tarvitset!!! Tolla rahalla ap saa vaikka viikon vaipat ja ne hänelle kuuluu, jos ei halua äp:n kestovaippaa hyödyntää!!!

Yhteistyössä