Haluaako joku kokeilla minun ruokavaliotani?

  • Viestiketjun aloittaja Vie ras
  • Ensimmäinen viesti
"A p"
Voin aloittaa tästä päivästä. Illan syömiset tiedän jo niin nekin kehiin.

Aamupala: 2 kuppia kahvia maidolla (punainen maito), kaurapuuro (1 dl hiutaleita) ja 1,5 dl raejuusto (2%)
Lounas: syvä teema lautasellinen jauhelihakeittoa
Välipala: kuppi teetä ja maitoa, mangosose
Päivällinen: 1,5 dl basmatiriisi ja kanacarrykastiketta sopivasti
Iltapala: kaurasämpylä johon päälle oivariinia, kermajuustoa (täysrasvaista), kinkkusiivuja. Juustoa vetelen varmaan joku 7 siivua vielä päälle.

Eilen meni kakkua eli herkkujakin tulee syötyä. Päivittäin vaihtelee. Ei ole mikään täydellinen ruokavalio mutta paino on pysynyt näillä eväillä samoissa vuosia. Huomenna voin laitta huomisen syömiset.
 
"jokuvaan"
Kai ymmärrät että kaikilla paino ei pysy samassa tuolla ruokavaliolla? Itsellä pysyi vielä teininä mutta ei enää melkein 30-vuotiaana. Syön muuten aika samalla tavalla mutta rajoitan hiilareita aika tiukasti (enkä siis käytä kevyttuotteita). N. kerran viikossa syön vapaammin ja välillä tulee herkuteltuakin. Normaalipainonen olen ollut aina.
 
Ei tulisi mitään!

Mä tarvitsen joka päivä tuoresalaattini ja kun kerran tein uudenvuodenlupauksen, että syön joka päivä vähintään desin marjoja...

Kai sä syöt edes c-vitamiinia ellet ton enempää rehuja popsi?
 
minäkib
Aamulla jugurtti
En kerennyt lounastaa
Välipala kaks leipää ja mandariini
Päivällinen juurespata ja jauhelihakepakot (itsetehty soijarouheella jatkettu ja 4viljan hiutaleilla)
Iltapala leipä ja omena

Hyvin vähän syön kerrallaan vaan sitteb välistä saatan jonkun rukiisen nyytin tai sarven vetästä. En liiku työn ohella ollenkaan ja paino pysyy. 2kk aikana 7 kiloa pois tällä kuviolla.
 
"köyhä"
No en pärjäis. Omat ruokani tänään tällaiset:
Aamupala: Kahvia, kaksi ruisleipää rasvaisella juustolla ja voileipäkinkulla
Lounas: Verilettuja (n. puoli pakettia) ja sokeritonta puolukkasurvosta (näillä nousee hemoglobiini kivasti!)
Välipala: omena, kahvia, pari palaa tummaa suklaata
Päivällinen: nakkikeittoa, missä runsaasti vihanneksia, kaksi palaa ruisleipää juustolla ja leikkeellä, lasi rasvatonta maitoa
Iltapala: puolukkarahka, sokeriton rinkeli, teetä + maitoa

Painoindeksi normaalin alarajalla eli olen hoikka. En harrasta mitään liikuntaa vaikka kaikki luulee niin. Olen syönyt 15 vuotta monivitamiinia... enkä aio lopettaa. En sairastu flunssiin ikinä.
 
jepsuli
Mä oon tänään tähän mennessä:

Kaks kuppia kahvia punaisella maidolla, molempiin sokeripalat
2 sämpylää kermajuustolla, keittokinkulla, salaatilla, tomaatilla ja majoneesilla

Pitäs vissii alkaa ruuanlaittoon :/
 
nohh
167/62 laihduttaja syö tänään näin:

aamupala: kreikkalainen jogurtti (purkki eli 150 g), teetä
lounas: lautasellinen lohikeittoa, vettä, jälkiruoaksi 1 pala suklaata
päivällinen: naudan ulkofileepihvi, vihersalaattia (kastikkeena viinietikka), muutama siivu halloumia, oliiveja, juomana light-limppari

Kaloreita 1000-1100. Luulisi läskien lähtevän.
 
[QUOTE="A p";30564608]Voin aloittaa tästä päivästä. Illan syömiset tiedän jo niin nekin kehiin.

Aamupala: 2 kuppia kahvia maidolla (punainen maito), kaurapuuro (1 dl hiutaleita) ja 1,5 dl raejuusto (2%)
Lounas: syvä teema lautasellinen jauhelihakeittoa
Välipala: kuppi teetä ja maitoa, mangosose
Päivällinen: 1,5 dl basmatiriisi ja kanacarrykastiketta sopivasti
Iltapala: kaurasämpylä johon päälle oivariinia, kermajuustoa (täysrasvaista), kinkkusiivuja. Juustoa vetelen varmaan joku 7 siivua vielä päälle.

Eilen meni kakkua eli herkkujakin tulee syötyä. Päivittäin vaihtelee. Ei ole mikään täydellinen ruokavalio mutta paino on pysynyt näillä eväillä samoissa vuosia. Huomenna voin laitta huomisen syömiset.[/QUOTE]

Buu, ei ikinä. Kuolisin nälkään.
 

Yhteistyössä