Haluaako joku,että katson tarotkorteista?

  • Viestiketjun aloittaja sesi
  • Ensimmäinen viesti
sesi
minttuli: Kysyit onko tulevaisuudessa hyviä vai huonoja vuosia ja nostin sinulle Hallitsijattaren, joka symboloi lämmintä ja naisellista voimaa: luovuutta, kauneutta, viisautta ja hyvinvointia. Hallitsijattaren kortti symboloi sekä pehmeitä arvoja ja henkistä hyvinvointia, että materiaalista ja terveydellistä onnea. Kortti viittaisi siihen, että sinulla on tällä hetkellä rohkeutta ja voimaa toteuttaa luovuuttasi, jos vain osaat luottaa itseesi ja ympäröidä itsesi ihmisillä ja asioilla, jotka tukevat omia arvojasi ja hyvinvointiasi. Tulevaisuutesi on omissa käsissäsi ja näiltänäkymin edessä on hyviä aikoja. Kannattaa kuitenkin miettiä, onko ympärilläsi asioita, jotka ovat esteitä onnellesi tai ihmisiä, jotka syövät energiaasi ja hyvinvointiasi - latistavat sinua.
 
"vieras"
niin en voi kertoa nimistä jos tiedän ihmisestä....mitä saan näin netin kautta selvää..niin en voi sanoa totuutta..tai ees mitään mikä ees osus kohille! mutta tiedän...
 
sesi
rops: Nostin sinulle Maailmankaikkeus kortin, joka on erittäin vahva kortti. Se viittaa lopulliseen päämäärään ja täyttymykseen. Henkisessä mielessä se viittaa valaistumiseen ja korkeinta henkistä tasoa ja maallisessa mielessä menestystä ja ylläkylläisyyttä sekä onnellisuutta. Kortissa kaikki on tasapainossa. Itse kuitenkin näen, että se viittaa enemmänkin tietyn elämänvaiheen päättymiseen ja uuteen kauteen, joka on alkamassa. Kortti kehottaa päästämään irti menneestä, jotta uudelle on tilaa. Älä pelkää tehdä muutosta, jos uskot sen tekemän sinut onnelliseksi.
 
"RouvaK"
[QUOTE="RouvaK";28144163]Muuttuuko elämä? Lapsettomuutta takana 6v, tapahtuuko tällä asialle mitään? Entä työt?[/QUOTE]

Mä oon vielä hereillä ja oottelen, josko ehdit vielä ennustaa mullekin. Olisi kiva tietää, että onko toivoa vielä? T. RouvaK
 
"Mimmu"
[QUOTE="RouvaK";28144293]Mä oon vielä hereillä ja oottelen, josko ehdit vielä ennustaa mullekin. Olisi kiva tietää, että onko toivoa vielä? T. RouvaK[/QUOTE]

Yritä nyt vain jaksaa odottaa vuoroasi, ihan kuten me muutkin.
 
rops: Nostin sinulle Maailmankaikkeus kortin, joka on erittäin vahva kortti. Se viittaa lopulliseen päämäärään ja täyttymykseen. Henkisessä mielessä se viittaa valaistumiseen ja korkeinta henkistä tasoa ja maallisessa mielessä menestystä ja ylläkylläisyyttä sekä onnellisuutta. Kortissa kaikki on tasapainossa. Itse kuitenkin näen, että se viittaa enemmänkin tietyn elämänvaiheen päättymiseen ja uuteen kauteen, joka on alkamassa. Kortti kehottaa päästämään irti menneestä, jotta uudelle on tilaa. Älä pelkää tehdä muutosta, jos uskot sen tekemän sinut onnelliseksi.
Tuhannet kiitokset, hyvän kortin sain! Nyt nukkumaan...
 
sesi
Mimmu: Muutoksia näkyisi olevan luvassa, sillä nostin sinulle tornin. Se kuvastaa järkytystä, nopeaa muutosta, joka ei anna valinnan varaa. Ulkopuolinen voima järisyttää vanhoja rakenteita. Vaikea sanoa liittyykö tämä työhösi vai onko perheenlisäystä luvassa. Joka tapauksessa torni ei viittaa negatiiviseen muutokseen, vaikka muutos tulisikin yllättäen. Muutos voi myös merkitä uudistumista ja vapautumista. Joka tapauksessa, jos olet hallinnassa ja elämänasenteesi on joustava, selviät muutoksista nopeammin. Nostin sinulle myös toisen kortin antamaan lisäselkoa ja se oli Maailmankaikkeus, joka myös tukisi sitä, että muutoksia on edessä. Jokin elämänvaihe on päättymässä ja uusi alkamassa.
 
"Mimmu"
Mimmu: Muutoksia näkyisi olevan luvassa, sillä nostin sinulle tornin. Se kuvastaa järkytystä, nopeaa muutosta, joka ei anna valinnan varaa. Ulkopuolinen voima järisyttää vanhoja rakenteita. Vaikea sanoa liittyykö tämä työhösi vai onko perheenlisäystä luvassa. Joka tapauksessa torni ei viittaa negatiiviseen muutokseen, vaikka muutos tulisikin yllättäen. Muutos voi myös merkitä uudistumista ja vapautumista. Joka tapauksessa, jos olet hallinnassa ja elämänasenteesi on joustava, selviät muutoksista nopeammin. Nostin sinulle myös toisen kortin antamaan lisäselkoa ja se oli Maailmankaikkeus, joka myös tukisi sitä, että muutoksia on edessä. Jokin elämänvaihe on päättymässä ja uusi alkamassa.
Kiitos! Hieman pelottavaa, tosin :/
 
sesi
lilli: Nostin sinulle miekkojen seiskan, joka on mielenhallinnan kortti. Se symboloi luottamusta ja rohkeutta siihen, että kaikki järjestyy, vaikka näkisimme epätoivon mielessämme. Elämässä harva tilanne on todella epätoivoinen, suurimmaksi osaksi lannistamme itse itseämme tai muut ihmiset tekevät sen. Miekkojen seiska ilmentää toivoa ja mielikuvia paremmasta. Se kieltää teeskentelemästä, että kaikki on hyvin, silloin kun jotakin on tehtävä. Älä luovuta tai turhaudu, älä lamaannu vaan luota itseesi ja uskalla pyytää apua silloin kuin sitä tarvitset.
 
"vieras"
Mimmu: Muutoksia näkyisi olevan luvassa, sillä nostin sinulle tornin. Se kuvastaa järkytystä, nopeaa muutosta, joka ei anna valinnan varaa. Ulkopuolinen voima järisyttää vanhoja rakenteita. Vaikea sanoa liittyykö tämä työhösi vai onko perheenlisäystä luvassa. Joka tapauksessa torni ei viittaa negatiiviseen muutokseen, vaikka muutos tulisikin yllättäen. Muutos voi myös merkitä uudistumista ja vapautumista. Joka tapauksessa, jos olet hallinnassa ja elämänasenteesi on joustava, selviät muutoksista nopeammin. Nostin sinulle myös toisen kortin antamaan lisäselkoa ja se oli Maailmankaikkeus, joka myös tukisi sitä, että muutoksia on edessä. Jokin elämänvaihe on päättymässä ja uusi alkamassa.
kortteja...?
 
"lilli"
lilli: Nostin sinulle miekkojen seiskan, joka on mielenhallinnan kortti. Se symboloi luottamusta ja rohkeutta siihen, että kaikki järjestyy, vaikka näkisimme epätoivon mielessämme. Elämässä harva tilanne on todella epätoivoinen, suurimmaksi osaksi lannistamme itse itseämme tai muut ihmiset tekevät sen. Miekkojen seiska ilmentää toivoa ja mielikuvia paremmasta. Se kieltää teeskentelemästä, että kaikki on hyvin, silloin kun jotakin on tehtävä. Älä luovuta tai turhaudu, älä lamaannu vaan luota itseesi ja uskalla pyytää apua silloin kuin sitä tarvitset.
Kiitos.
Aika epätoivoinen olo tässä on jo pidemmän aikaa ollut. No, toivottavasti menee parempaan :)
 
sesi
eijaksaenääraskautta: Lääkäri varmasti antaa minua paremman vastauksen, mutta nostan sinulle kuitenkin kortin. Nostin sinullekin maailmankaikkeuden, joka on nyt tullut jo monelle muullekin. Näyttää olevan illan kortti :) Kortti symboloi siis jonkin elämänvaiheen päätöstä ja uuden vaiheen alkamista. Tämä siis viittaa luultavasti sinun kohdallasi siihen, että raskaus muuttuu pian vanhemmuudeksi. Se myös viittaa täyttymykseen, menestykseen ja onnellisuuteen. Vanhasta pitää päästää irti, että uudelle on tilaa.
 

Yhteistyössä