Haluaako joku apua hiusongelmissa?

VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja KAMPAAJA O7:
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Pesenkö värjätyt hiukset värjätyille tarkoitetulla shampoolla vai pitäisikö pesaista hilseshampoolla kun sitä hilsettä tuppaa ilmaantumaan?

Värjätyille tarkoitettu shampoo on tarkoitettu siihen että väri säilyy pitempään...Suosittelen pesemään joka toinen kerta hilse-shampoolla ja joka toinen väri-shampoolla!
Yksi mahdollisuus on myös ostaa hilseshampoo, joka ei kuluta väriä! Esimerkiksi Simillä ja BIO+ ovat sarjoja, joissa on shampoita ja hoitoaineita hiuspohjan ongelmiin myös värjätyille hiuksille!
 
AnQ
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
käytin kauan pantene shamppoota sopisi minun tukkaani,mutta hiukseni alkoivat katkeilla,.no mulle sanottiin lopeta,että sisältää silikoonia se aihuttaa hiusten katkeiliun.sitten kokeilin gliss,fructis,dove,sama juttu.voiko näin olla?
XZ-shampoota kannattaa kokeilla, siinä ei oo silikonia, noissa muissa vissiin taas on. Mie siirryin siihen, kun just silikoni ilmeisesti sai miun päänahan ihan tukkoon. Nyt on onneksi helpottanut :)
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mitä kotikonsteja ois saada hiukset kohoamaan eikä ois aina päätä myöten? miten saa kestävän kampauksen itse aikaiseksi?
Samaa kysyn!
Mun mielestä paras ratkaisu on tähän HYVÄ LEIKKAUS! Kun hiukset on oikein kerrostetut, ne on myös kotona helppo laittaa! Kestävän kampauksen salaisuus on hyvä pohjatyö. Pohjalle hyvä rullaus/föönaus ja oikeat muotoilutuotteet sekä sitten kunnon tupeeraus ja viimeistely.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS!:
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mitä kotikonsteja ois saada hiukset kohoamaan eikä ois aina päätä myöten? miten saa kestävän kampauksen itse aikaiseksi?
Samaa kysyn!
Mun mielestä paras ratkaisu on tähän HYVÄ LEIKKAUS! Kun hiukset on oikein kerrostetut, ne on myös kotona helppo laittaa! Kestävän kampauksen salaisuus on hyvä pohjatyö. Pohjalle hyvä rullaus/föönaus ja oikeat muotoilutuotteet sekä sitten kunnon tupeeraus ja viimeistely.
juu on kyllä ollu leikkauksen jälkeen helppo laittaa hiukset, mutta nyt on ylikasvanu tuo malli niin ei mikään pysy mitä yrittää... haluisin kasvattaa pitkät hiukset, mutta ei jaksais kärsiä tästä lättäpäästä niin kauan et kasvavat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mitä mää tälle päälleni teen kun ois tuttavan häät ens kuussa? tukka puoleen selkään asti siis. ja kuva profiilissa.

Ihana sykerö nuttura kampaus. Laita hiukset ponnarille. Ota n.1cm osioita ja kieritä niitä rullalle. Laita hengettömällä kiinni. Jokainen erikseen. Voit jättää muutaman suorutuvan kierittämättä. Näin saat villeyttä kampaukseen. Otsahiuksiin jätä suikale korostamaan kasvoja:=)

 
Alkuperäinen kirjoittaja KAMPAAJA O7:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mitä mää tälle päälleni teen kun ois tuttavan häät ens kuussa? tukka puoleen selkään asti siis. ja kuva profiilissa.

Ihana sykerö nuttura kampaus. Laita hiukset ponnarille. Ota n.1cm osioita ja kieritä niitä rullalle. Laita hengettömällä kiinni. Jokainen erikseen. Voit jättää muutaman suorutuvan kierittämättä. Näin saat villeyttä kampaukseen. Otsahiuksiin jätä suikale korostamaan kasvoja:=)
selvä juttu. sitten ei kun hengettömiä ostamaan :D
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mitä mää tälle päälleni teen kun ois tuttavan häät ens kuussa? tukka puoleen selkään asti siis. ja kuva profiilissa.

en ole kampaaja mutta pitäisin sinuna hiustesi värin. olkapäille lyhentäisin,
leuasta alaspäin pätkisin, ja raitoja vähän myöskin laittaisin.
näin näin minä kun kuvaasi katoin =)
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS!:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mitä mää tälle päälleni teen kun ois tuttavan häät ens kuussa? tukka puoleen selkään asti siis. ja kuva profiilissa.
Tarkoitatko väriä/leikkausta vai kampausta?
kampausta koska en väriä vaihda.
Jos itse ajattelit tehdä, niin miten olisivat kiharat? Suihkuta hiukan kosteisiin hiuksiin kamapusnestettä tai laita muotovaahtoa ja kierrä folioista tehdyt "patukat" hiuksiin yön ajaksi. Aamulla avaat ja muotoilet.
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
käytin kauan pantene shamppoota sopisi minun tukkaani,mutta hiukseni alkoivat katkeilla,.no mulle sanottiin lopeta,että sisältää silikoonia se aihuttaa hiusten katkeiliun.sitten kokeilin gliss,fructis,dove,sama juttu.voiko näin olla?
XZ-shampoota kannattaa kokeilla, siinä ei oo silikonia, noissa muissa vissiin taas on. Mie siirryin siihen, kun just silikoni ilmeisesti sai miun päänahan ihan tukkoon. Nyt on onneksi helpottanut :)

tuota voisi kokeilla. :D kiitos.
 
Heips!

Mä tarvisiin kans apuu. Mulla aina ollu pitkä tukka ja nyt oon miettiny leikkuuta kun kotona vauvan kans touhutessa se on vaan tiellä ja aina likanen (rasvottuukin nopeesti). Mikä olis sellanen tyylikäs malli jollasen vois leikata? Mulla tummanvaalee tukka jota vaalennettu pari astetta.
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Heips!

Mä tarvisiin kans apuu. Mulla aina ollu pitkä tukka ja nyt oon miettiny leikkuuta kun kotona vauvan kans touhutessa se on vaan tiellä ja aina likanen (rasvottuukin nopeesti). Mikä olis sellanen tyylikäs malli jollasen vois leikata? Mulla tummanvaalee tukka jota vaalennettu pari astetta.
Vaikea sanoa, kun ei ole kuvaa. Kun menet kampaajalle, hän osaa varmasti sanoa mikä juuri sinulle sopii parhaiten!
 
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Heips!

Mä tarvisiin kans apuu. Mulla aina ollu pitkä tukka ja nyt oon miettiny leikkuuta kun kotona vauvan kans touhutessa se on vaan tiellä ja aina likanen (rasvottuukin nopeesti). Mikä olis sellanen tyylikäs malli jollasen vois leikata? Mulla tummanvaalee tukka jota vaalennettu pari astetta.

Rikottu malli on sopiva ja helppo pitkiin hiuksiin. Pitkiin hiuksiin leikataa ns. lyhyempää väliin. On helpompi saada pelkästään pöyhimällä asettumaan kauniisti. Vino otsatukka on myös sellanen joka sopii mallin kanssa.
 
Vege
Mä haluun PUNAISET hiukset. Mitä väriä suosittelet, kun väri ei saa sisältää mitään eläinperäistä eikä saa olla testattu eläimillä? Punaisella hennalla tulee oranssi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vege:
Mä haluun PUNAISET hiukset. Mitä väriä suosittelet, kun väri ei saa sisältää mitään eläinperäistä eikä saa olla testattu eläimillä? Punaisella hennalla tulee oranssi.

Oletkos koskaan kokeillut värjätä punajuurella? Tulos ei ole niin kestävä mutta toimii:=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS!:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Heips!

Mä tarvisiin kans apuu. Mulla aina ollu pitkä tukka ja nyt oon miettiny leikkuuta kun kotona vauvan kans touhutessa se on vaan tiellä ja aina likanen (rasvottuukin nopeesti). Mikä olis sellanen tyylikäs malli jollasen vois leikata? Mulla tummanvaalee tukka jota vaalennettu pari astetta.
Vaikea sanoa, kun ei ole kuvaa. Kun menet kampaajalle, hän osaa varmasti sanoa mikä juuri sinulle sopii parhaiten!
Mut mistä tiiän mikä kampaaja hyvä? Kyselin vaan et millasii lyhyitä hiuksii nykyään leikataan et mitä on muodis?
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja Vege:
Mä haluun PUNAISET hiukset. Mitä väriä suosittelet, kun väri ei saa sisältää mitään eläinperäistä eikä saa olla testattu eläimillä? Punaisella hennalla tulee oranssi.

Oletko käynyt kampaajalla värjäyttämässä kasviväreillä? Niissähän on paljon sävyjä, sekä vaaleita, punaisia että kupareita. Se on varmaankin paras vaihtoehto jos hiuket on luonnonväriset. Pysyykin ehdottomasti parhaiten muihin väreihin verrattuna!
 
Vege
Alkuperäinen kirjoittaja KAMPAAJA O7:
Alkuperäinen kirjoittaja Vege:
Mä haluun PUNAISET hiukset. Mitä väriä suosittelet, kun väri ei saa sisältää mitään eläinperäistä eikä saa olla testattu eläimillä? Punaisella hennalla tulee oranssi.

Oletkos koskaan kokeillut värjätä punajuurella? Tulos ei ole niin kestävä mutta toimii:=)
Siis miten toi niinkun käytännössä tapahtuu? :0
 
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS!:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Heips!

Mä tarvisiin kans apuu. Mulla aina ollu pitkä tukka ja nyt oon miettiny leikkuuta kun kotona vauvan kans touhutessa se on vaan tiellä ja aina likanen (rasvottuukin nopeesti). Mikä olis sellanen tyylikäs malli jollasen vois leikata? Mulla tummanvaalee tukka jota vaalennettu pari astetta.
Vaikea sanoa, kun ei ole kuvaa. Kun menet kampaajalle, hän osaa varmasti sanoa mikä juuri sinulle sopii parhaiten!
Mut mistä tiiän mikä kampaaja hyvä? Kyselin vaan et millasii lyhyitä hiuksii nykyään leikataan et mitä on muodis?

Otsatukka leikataa vinoon. Päältä lyhyemmät, hieman pitemmät sivuhiukset. Korvalliset jätetään hieman korvan päälle. Pulisongit. Takaa hyvin paljon pidemmäksi
 

Yhteistyössä