halppis vaunut emmat vai carenat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja app
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
carenat. meillä niistä vain hyviä kokemuksia ja kestää käyttöä. ja toi että "osta alesta kunnon kärryt" tota niin... riippuu niiiiiiiiiiiin paljon käyttäjästä, kuka kokee minkäkin hyvänä, meillä esim carenat olleet paljon paremmat kuin esim vaikka briot, oon ite tosi pieni ja lyhyt, autoon menee helpommin pienet yhdistelmät kuin isot jne... mukavampi esim busseissa kun mahtuu kahdet vaunut vierekkäin kun ei ole kaksia "kunnon vaunuja (niitä kalliita jotka siis isompia)" vierekkäin tungettuna...

makukysymyksiä.

Meillä Carenat ollut nyt vuoden todella aktiivisessa käytössä, eikä pahaa sanottavaa ole!! Emmoista ei kokemusta, mutta siis Carenat pelanneet täysin moitteettomasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja app:
natiseeks ne carenast??

carenat:D

juu ei natise. suosittelen oikeesti menemistä sinne liikkeeseen niitä testaamaan jos asenne on tollanen, ettei ne voi missään nimessä olla hyvät.

mä jo ihan periaatteesta ostin käytetyt vaunut, ekoteko jos niin voi sanoa.
ei oo nitissy tai natissu, kestäny paremmin kuin esim. kaverin briot koita jo vietiin takuuasioissa takaisin..

ennakkoluulot on ne pahimmat mitä voi olla, näköjään.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
natiseeks ne carenast??

carenat:D

juu ei natise. suosittelen oikeesti menemistä sinne liikkeeseen niitä testaamaan jos asenne on tollanen, ettei ne voi missään nimessä olla hyvät.

mä jo ihan periaatteesta ostin käytetyt vaunut, ekoteko jos niin voi sanoa.
ei oo nitissy tai natissu, kestäny paremmin kuin esim. kaverin briot koita jo vietiin takuuasioissa takaisin..

ennakkoluulot on ne pahimmat mitä voi olla, näköjään.

oon lukenu sellast et olis natissu...:D hmm...eli sit varmaa carenat ostetaan.. mikäs väri olis hyvä? :D ruskee,musta vai punanen..hmm..

Yhteistyössä