Halpoja testejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inka-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inka-77

Vieras
Näitä ovulaatio- ja raskaustestejä kun kuluu tilanteesta johtuen niin ajattelin jakaa teillekin hyvän linkkivinkin. Osoitteesta www.mammaksi.fi saa ainakin minun tutkimusten mukaan Suomen halvimmat testit. Ovistestit maksoivat muistaakseni 10 kpl 15 e ja raskaustestit 3 kpl 8 e.

Hei! Hyviä/luotettavia testejä ovat myös "Vilja-testit" joita saa tilattua
www.chpartners.fi -osoitteesta.
Olen käyttänyt niitä usein ja ovat toimineet. Sieltä saa sekä
ovulaatio- että raskaustestejä. Ne postitetaan kotiin ilman mitään firman logoja ym. josta selviäisi se mitä olet tilannut.Siis naapuritkaan eivät saa tietää mitä olet tilannnut jos kirje sattuisi menemään vahiongossa heidän laatikkoonsa!

Itse kans tilasin ja MAKSOIN kotitestit.com:ille tilaukseni pari viikkoa sitten eikä tuotteita ole näkynyt :kieh: , Juuri laitoin toista kyselyä sähköpostitse että Mikä Mättää :kieh:
Odottava aika on valtavan pitkä, ja alkaa pikkuhiljaa huolettaa että menikö rahat aivan hukkaan.
Pirskatti :x :/

Hei nimimerkki minä.

Itse tilasin kyseisestä osoitteesta neljä raskaustestiä viikko sitten ja maksoin viitteen kera. Testit tulivat todella siistissä kuoressa, päiväykset pitkälle ja muutenkin asiallisesti maanantaina.

Jotain häikkää sinun tilauksessasi on varmasti sattunut. Hyvä että laitit postia.

:ashamed:
Nyt pahoittelen todella eilen laittamaani moittivaa viestiä. Sain tänään todella pahoittelevan meilin kyseisestä firmasta, oli ollut jotain häikkää ja olivat laittaneet minulle uuden lähetyksen heti eilen tulemaan.
Harmittaa kun hätiköin ja tulin tänne moittimaan :ashamed: :ashamed:

Tänään kävin apteekissa. Näin hyllyllä 2e kpl hintaan raskaustestejä.
Ehdin jo tilata netistä 8e 3 kpl.Eli meidän talossa sijaitsevasta apteekista olisin saanut halvemmalla.Ovat varmaan tietoisia nettihinnoista ja myyntiin on otettu halvempiakin vaihoehtoja.

Olen ostanut Mammaksilta ja tulivat nopeasti ja ovat toimineet hyvin. Itseasiassa testasin mammaksin tikulla plussaa pari viikkoa sitten :)
Suosittelen, palvelu pelasi hyvin. Kämmäilin tilauksen kanssa jotenkin mutta apu oli heti lähellä, asiakaspalvelu vastasi heti viestiini. Luotettavan tuntuinen nettikauppa.

Mammaksilta olen tilannut ja aina ovat tulleet seuraavana päivänä kotiin!
Kotitestien sivuilla näkyy taas vaihteeksi lukevan että ovat saaneet tilaukset parin päivän viiveellä heille. Ihme sähläämistä.