Mä tilaan paljon www.nettivaate.fi kaupasta, siellä on monesti hyviä erikoistarjouksia eikä ne normaalihintaisetkaan niin pahoja ole. Kannattaa rekisteröityä, siellä saa kerätä ostonsa ja niistä tulee sitten alennusta.
www.vekkuli.org myy jackyn ja riimingan vaatteita. Ovat laadukkaita ja kestäviä. Meillä ainakin kestäneet erittäin hyvin pojan touhuissa ja konttailuissa...
Kandee käydä katsomassa, paljon vaatteita ja tarvikkeita. Ite saatiin just pienemmät myytyä tosi nopeeta. hyvä kun ehtii edes saada käyttöön kaikki, kun noi kasvaa ja ulos niistä! Lastentarvikkeet ja vaatteet, Koko Suomi, Tori
Halpuus on suhteellista, mutta itse olen tilannut nextiltä ja marks&spenceriltä. Löytyy kivan hintaisia settejä, esim. useampi body tai housut/hame&paita-yhdistelmä.
Lasten päähineet - KK-Holding
Tuolta löytyy todella kauniita ja unikkeja päähineitä lapsille. Olen tilannut muutamia kertoja...Nopea toimitus!!! Lisäksi hinnat ovat mielestäni edullisia, kun eivät ole mitään massatavaraa.
Verkkokauppa PikkuDino tarjoaa vauvan -ja lastenvaatteet edulllisesti, korkea laatu, nopea toimitus, uusia tuotteita tulee kauppaan ainakin joka kuukausi, suosittelen. Tutustu klikkaamalla tästä: PikkuDino