halpa shoppailureissu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
tuli tänään.
lähin ihan itekseni läheiseen kaupungiin shoppailemaan.
Ihania kevätasuja, ulkoilupukuja....
mut miltä ne näyttää ihmisen päällä, jolla ylipainoa 25 kg.
5 kg jo tippunut painosta, mutta.....
mistä ihmeestä löydän asiallisia vaatteita itselleni kesäksi.
On tulossa juhliakin; ainakin ristiäiset ja rippijuhlat, niin joo ja yo-juhlat

Ite oon laihutellut tässä parikyt kiloo pois ja kyllähän se on niiden vaatteiden kanssa vähän harmilllista kun on ylimääräsä. MUTTA onneksi tunikat on muotia ja niiden alle jää kivasti piiloon einiinmukavat makkarat :D ja kesävaatteista ei kannata huolta kantaa, kun silloin voi pitää kaikkia ihania mekkoja ja hameita, arkena ja juhlissa :)

ja on kyllä totta että kaupoisa ku kiertelee niin monet muka äks äks ällät vastaa jotain L:ää.. mutta onko sinusta nuo plus mallistot ihan kamalia? mitä on esim. hm:llä,varmaan elloksel ja anttilas ym.ym.

Olet ollut väärässä kaupassa. Menet vaan semmoseen "isojen tyttöjen" kauppaan. Niissä on täti- ja mummovaatteita, mutta yleensä myös ammattitaitoiset myyjät, jotka löytää sulle myös niitä normaaleja ja nuorekkaita malleja. Olen itse vapautunut tämän asian myötä, ei tarvii ikinä enää kiukutella minkään taviskaupan muka-XL-hyllyssä, joiss on vain muodottomia ...en keksi edes sanaa niille lumpuille.
;)

Juu Isosiskon vaatteet oli mulle isoja. Kerrankin kävi niin päin et vaatteet roikku päällä. Piti lähteä Lindexin yms. isojen tyttöjen puolelle.
Oon sen mallinen vissiin et mul kävis ennemmin normi malliston suurin koko, kuin ison malliston pienempi koko. Vaikka tätä mahaläskiä riittää niin ei oo sit suhteessa yhtä isoja tissejä, isoissa mallistoissa kun on aina sitä kangasta liikaa rinnoille varattuna.

Seinäjoella on ainakin muutama hyvä liike, Mari-Manta ja sitten samalla kadulla toinen pikku putiikki melkein vastapäätä (nimeä en saa millään nytt päähäni) josta itse ostin aivan mahtavan ranskalaisen mekon viimme kesän juhliin. Ja sitten on Wipper myös seinäjoella jossa on asuja myös ISOILLE tytöille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkalyyti :
Seinäjoella on ainakin muutama hyvä liike, Mari-Manta ja sitten samalla kadulla toinen pikku putiikki melkein vastapäätä (nimeä en saa millään nytt päähäni) josta itse ostin aivan mahtavan ranskalaisen mekon viimme kesän juhliin. Ja sitten on Wipper myös seinäjoella jossa on asuja myös ISOILLE tytöille.

Kiitos! Täytyypä käydä tsekkaamas

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkalyyti :

Kiitos! Täytyypä käydä tsekkaamas

ja Lindexilläkin on aika kivasti isoja mupdikkaitakin vaatteita, se on nyt siellä entisen kirpparin tiloissa, samassa talossa kuin tuo Wipper.

Uusimmat

Yhteistyössä