M
minä
Vieras
mitä halpahallis maksaa sellainen verhokatos sänkyyn. näyteikkunalla näytti olevan vaaleanpunainen verhokatos mut en tietenkään hintaa nähny, kun autolla menin ohi.. tietäiskö joku? olisko halvempi kuin muualla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis tuleeko siihen katos ja verho yhteensä??
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis tuleeko siihen katos ja verho yhteensä??
Siis alle kympillä?
Mä oon luullu että ne maksaa enemmän. ihanaa. saa omalle prinsessalle kivaa halvallaAlkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis tuleeko siihen katos ja verho yhteensä??
Siis alle kympillä?
Ainakin jyskissä sellanen prinsessa tyyppinen vaaleanpunainen verho ja siinä se kehikko ympyrä ja ripustuskoukku paketissa ja maksaa tosiaan 8-9e en muista tarkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä oon luullu että ne maksaa enemmän. ihanaa. saa omalle prinsessalle kivaa halvallaAlkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis tuleeko siihen katos ja verho yhteensä??
Siis alle kympillä?
Ainakin jyskissä sellanen prinsessa tyyppinen vaaleanpunainen verho ja siinä se kehikko ympyrä ja ripustuskoukku paketissa ja maksaa tosiaan 8-9e en muista tarkkaan.
kiitos tiedosta!!!