Haloo Tampere...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://atlas.tripplanner.fi/tkl/fi/?mm=trip&sm=&m=&adv=&map=1&n=&a=1278&b=519&c=&keya=Rautatieasema&keyb=Pirkkahalli&keyc=&an=&bn=&cn=&date=20081207&time=1057&params=1l3l1l5l2lll1l1l1l1l1&temp_a=3328364%2C6825374&temp_b=519%2C0&temp_c=&which=&detail=&z=4&width=550&height=400&cx=3328364&cy=6825374&ax=3328364&ay=6825374&prevx=0&prevy=0&route=t0a3328364a6825374t0a0a0t9b60b57t9b284b39t1b56a45t9a218b431t9b80b643t9b282b179t9b117b335t9a22b276t9a22b617t9b236b166t9b258b216t9b370b132t9b285a52t9b335a31t9b358a39t9b255a18t9b329b135t9b50b238t9a171b56t9a607b399t9a0a0&ss=Rautatieasema+&se=Pirkkahalli&click=2&cs=609&nc=0&fcmap=&sr_order=1&mpar=&x=261&y=196

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
yli 5km muttei kuitenkaan 10km, ehdottomasti kuitenkin jollain kehonsiirtovälineellä tehtävä matka. koskipuistosta (rautatieasemalta muutama satametriä hämeenkatua) menee linjat 1 ja 7, jolla pääset suoraan pirkkahallille.

tervetuloa =).

näin, ja pysäkki on koskikeskuksen edessä (jota ei voi olla huomaamatta, kun siinä lukee isolla koskikeskus)
Niin tai jos sanotaan vieraspaikkakuntalaiselle, niin ei se ihan edessä ole, vaan vähän ennen sitä kauppakeskusta.

Sun esikon pitää löytää itsensä rautatieasemalta keskustorille: kävelee ensin rautatieasemalta kohti stokmannia (näkyy rautatieaseman pihaan helposti ) ja pitkin hämeenkatua (stokkalta yhä eteenpäin ) niin pitkään, kunnes ylittää hämeensillan jonka jälkeen on talot molemmin puolin katua ja keskustori heti niiden jälkeen. Sieltä bussiin numero 1 tai 7 ja kohti sarankulmaa (kuskilta voi varmistaa ).

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
yli 5km muttei kuitenkaan 10km, ehdottomasti kuitenkin jollain kehonsiirtovälineellä tehtävä matka. koskipuistosta (rautatieasemalta muutama satametriä hämeenkatua) menee linjat 1 ja 7, jolla pääset suoraan pirkkahallille.

tervetuloa =).

näin, ja pysäkki on koskikeskuksen edessä (jota ei voi olla huomaamatta, kun siinä lukee isolla koskikeskus)
Niin tai jos sanotaan vieraspaikkakuntalaiselle, niin ei se ihan edessä ole, vaan vähän ennen sitä kauppakeskusta.

no joo jos tarkkoja ollaan, mutta sitä pysäkkiä on vaikea olla huomaamatta ja mieluummin kannattaa siihen kävellä kuin keskustorille kun sielä on niin monta eripysäkkin niin voi mennä sekaisin että mistä se nyt lähteekään...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Sun esikon pitää löytää itsensä rautatieasemalta keskustorille: kävelee ensin rautatieasemalta kohti stokmannia (näkyy rautatieaseman pihaan helposti ) ja pitkin hämeenkatua (stokkalta yhä eteenpäin ) niin pitkään, kunnes ylittää hämeensillan jonka jälkeen on talot molemmin puolin katua ja keskustori heti niiden jälkeen. Sieltä bussiin numero 1 tai 7 ja kohti sarankulmaa (kuskilta voi varmistaa ).

No kyllä se varmaan jo tuollainen 16-vuotias osaa jäädä siihen hatanpään valtatien pysäkille, eikä kävellä vaan niiden ohi sinne keskustorille :) Ennen siltaa vaan menee tien yli, ja kävelee vasemmalle sille pysäkille jonka yllä lukee ykkönen tai seiska.

Mä luulen, että nyt tuli jo niin monta eri ohjetta, että osaiskohan sitä enää itsekään näiden ohjeiden perusteella mennä minnekään. :D

Mutta yhdestä seikasta ollaan kaikki samaa mieltä: jollakin kulkuvälineellä sinne kantsii mennä. Kävellen mahdollinen, mutta henkilökohtaisesti minusta pitkä ja äärimmäisen tylsä reitti. (ja mä äänestäisin koskarin eestä menevää bussia, siihen on oikeasti helppo löytää, vaikka nämä ohjeet kuulostaa jo tosi sekavilta..)

Kiitos neuvoista.
Hyviä neuvoja, en epäile, mutta alkoi tuntua kuitenkin siltä, että annan pojalle taksirahaa ja patistan taksiin... jos siitä rautatieaseman edustoilta jostain saa taksia helposti? Vai kuuluuko se soittaa?

Jos mie alan selostaa pojalle, että mee ensin sinne... ja sit siitä tuonne ja sit bussiin, niin mie ehdin ripuloida sen 100 kertaa, ennenkun saan viestin, että "Olen perillä" tai sit tulee se viesti, mitä pelkään eniten: "Olen eksynyt. En tiedä missä olen!"

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Kiitos neuvoista.
Hyviä neuvoja, en epäile, mutta alkoi tuntua kuitenkin siltä, että annan pojalle taksirahaa ja patistan taksiin... jos siitä rautatieaseman edustoilta jostain saa taksia helposti? Vai kuuluuko se soittaa?

Jos mie alan selostaa pojalle, että mee ensin sinne... ja sit siitä tuonne ja sit bussiin, niin mie ehdin ripuloida sen 100 kertaa, ennenkun saan viestin, että "Olen perillä" tai sit tulee se viesti, mitä pelkään eniten: "Olen eksynyt. En tiedä missä olen!"

Mä varmaan tekisin samoin, vaikka oikeesti kyseessä on helppo reitti (rautatieaseman edestä lähtevää katua suoraan, kunnes tulee selkeä aukio ja siitä vasemmalle ja taas suoraan sata metriä about. Bussipysäkki Koskarin puolella katua.) Ja ainahan voi kysyä neuvoa, jos eksyy (täällä Tampesterissakin puhutaan ihan Suomea ;) ).

Aseman edessä on ainakin taksitolppia, riippunee ajankohtasta, montako taksia sattuu paikalle. :)

Yhteistyössä