Hälmöilettekö julkisilla paikoilla?

LauhkeaLehmä

Aktiivinen jäsen
24.07.2011
3 389
1
38
Tuleeko joskus käyttäydyttyä kakaramasesti? Häpeääkö kumppanisi/perheesi käytöstäsi, vai hölmöilevätkö mukana?

Tulipa mieleen tällainen, kun eilen alkoi(taas) lapsettaa kaupassa. Pakko oli kipittää liukuportaita väärään suuntaan. Innostui esikoinenkin mukaan. Portaat oli aluksi kyllä tyhjät, mutta kun oltiin puolessa välissä, niin alkoi hiemaan vanhempaa väestöä pukkaamaan hihnalle. Odottoivat sentään kiltisti, että pääsimme alas asti :) Mies yritti paeta ja hoki "hullu nainen". :D

Kuinka vanhoja "kakaroita" täältä löytyy? Täällä 29v lapsi.

Viimeksi muokattu:
Täällä 20 vee, monen mielestä vielä lapsi jokatapauksessa mutta omastamielestä harvinaisen kypsä elämän suhteen. Joskus sitten ystävän kanssa innostutaan hölmöilemään esim kaupassa :D Kerran huudahdin melko kovaan ääneen (kauhistellen), että "xtra vehnäjauhopussin pakkauksen ulkonäkö on muuttunut" kaverille joka seläntakana :D Myös tuntematon nuorimies noin 30vee selkänitakana kuuli tietysti, ja sain paheksuvia katseita ja jos oisin ajatustenlukija, kaheliksi oisi vissiin leimannut..

Lähes joka kerta lapsettaa, kun ollaan tän kaverin kanssa liikkeellä, etenkin jos ukkoni on mukana koska hän häpeilee mun höpötyksiä :D Omalla pihallakin tulee leikittyä, ihan kirjaimellisestikkin naapurin pikkulasten kanssa :D

• Tykkää
Reactions: LauhkeaLehmä
Öh, siis hölmöily = revittelen muiden katseista välittämättä. No totta hemmetissä. Ja ihan aina kun siltä tuntuu. Ikää on vähän yli 40.

Maailma olisi tosi harmaa paikka, jollei nyt jotain huumoria silloin tällöin tulisi revittyä ihan juuri siinä hetkessä. Ja ei, tuohon ei tarvita alkoholia.

[QUOTE="Zelda";26667120]Öh, siis hölmöily = revittelen muiden katseista välittämättä. No totta hemmetissä. Ja ihan aina kun siltä tuntuu. Ikää on vähän yli 40.

Maailma olisi tosi harmaa paikka, jollei nyt jotain huumoria silloin tällöin tulisi revittyä ihan juuri siinä hetkessä. Ja ei, tuohon ei tarvita alkoholia.[/QUOTE]

Näinpä :cool: Vielä kun mies osaisi olla häpeilemättä :)

Mitähän muuta... Olen kulkenut kaupassa ämpäri päässä. Teininä pukeuduin kaupungille pelleksi kaverin kiusaksi( Eripari tennarit, keltaiset farkkuhaalarit, raitapaita ja hiukset saparoilla). Kauppakärryillä hurjastelen melkein joka kerta :D

Mikä nyt hölmöilyksi lasketaan, mut kyllä mä juoksen kaupassa lapsen kanssa, kurvailen rattailla ja ääntelen, puhun nenä-äänellä tmv, ryntäilen (silleen niinku lapset, mulla jääny päälle toi tapa), yksin ollessani esim. keskustassa saatan parkourata jne.

Mä en tosin tee noita suunnitelmallisesti, tulee ihan luonnostaan eli ei varmana lasketa sellaiseksi hölmöilyksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26667163:
Kerro toki tarkemmin :D

juoksennellaan pitkin toria peräkanaa kun mies tahtoo kutittaa. Voin pukeutua räikeästi ja heittää peruukin päähäni ja vaikka ja mitä. Leikitään leikkipuistoissa, kopeloidaan leluja joista lähtee ääniä ja ollaan me taisteltu kaupassa lasermiekoilla...

Mikä nyt hölmöilyksi lasketaan, mut kyllä mä juoksen kaupassa lapsen kanssa, kurvailen rattailla ja ääntelen, puhun nenä-äänellä tmv, ryntäilen (silleen niinku lapset, mulla jääny päälle toi tapa), yksin ollessani esim. keskustassa saatan parkourata jne.

Mä en tosin tee noita suunnitelmallisesti, tulee ihan luonnostaan eli ei varmana lasketa sellaiseksi hölmöilyksi. :D

Tuota tarttee kyllä kokeilla. Olen kyllä aika kömpelö... :snotty:

Yhteistyössä