Halloweenin ruuista, apua kaipaan..

• Viestiketjun aloittaja kodin hengetär
  • Ensimmäinen viesti
kodin hengetär
Kertokaahan parhaimmat ideanne karmivista ruuista, koska nyt on tarkoituksena tehdä kauhumenu, mutta niin kuitenkin, että ruoka on hyvää ja koostuu hienojen illallisten tapaan alkuruuasta, pääruuasta ja jälkiruuasta. Lisäksi juomat saa myös ehdotella. Itse sain kaveriltani hyvän idean punaviinin tarjoilun suhteen, otan hanaviinin pahvilaatikosta pois, liimaan veripussietiketin pussin kylkeen ja laitan roikkumaan lainaamaani tippatelineeseen. Mutta sitten muita ideoita jos vaan keksitte ja kyllähän te keksitte, eikö?

"Minä vain"
[QUOTE="vieras";27323609]Halloween on lastenjuhla, joten jättäsin punaviinitarjoilut pois[/QUOTE]

Onpas tylsää! Juhlikaa te vadelmamehun voimalla ja antakaa muiden pitää punaviininsä!

"vieras"
[QUOTE="Minä vain";27323638]Onpas tylsää! Juhlikaa te vadelmamehun voimalla ja antakaa muiden pitää punaviininsä![/QUOTE]

Lastenjuhlissa vadelmamehua ja punaviini aikuisille. Halloween on meillä lastenjuhla. Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?

"Minä vain"
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;27323695:
sateenkaariperheessä (2 äitiä + 2 teini-ikäistä tytärtä) vakiherkku halloweenina on jokaisen laitaselle verimakkara ja 2 kiiwiä. nam nam
Eiks tuo pitäisi olla teidän isäinpäivä lounas? Muistellaan sitä Ambomaalle karannutta keeneriä, jonka karvakasseista teinityttäret on aikanaan rapsuteltu.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27323637:
Aijaaha? :O

Eikö aikuisille jätetä mitään? Edes illalla?

No meille aikuisille halloween on todella EVVK! Lapset tykkää, joten nautin punaviinini illalla ihan kaikessa rauhassa, kun lapset ovat menneet nukkumaan.

"Minä vain"
[QUOTE="vieras";27323716]Lastenjuhlissa vadelmamehua ja punaviini aikuisille. Halloween on meillä lastenjuhla. Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?[/QUOTE]

Ei pitäisi olla. Ei ainakaan ole kukaan opettaja, tai proffakaan yliopistossa, asiasta maininnut! Kiitos kuitenkin huolenpidostasi! Ja hauskaa pyhää sinne lestadiolaiseen pikkukaupunkiinne! :)

[QUOTE="vieras";27323728]No meille aikuisille halloween on todella EVVK! Lapset tykkää, joten nautin punaviinini illalla ihan kaikessa rauhassa, kun lapset ovat menneet nukkumaan.[/QUOTE]
Missä kohtaa ap mainitsi että järjestää lastenjuhlaa punaviinillä höystettynä? Jos sua ei kiinnosta niin jotain toista saattaa kiinnostaa.

"vieras"
[QUOTE="Minä vain";27323732]Ei pitäisi olla. Ei ainakaan ole kukaan opettaja, tai proffakaan yliopistossa, asiasta maininnut! Kiitos kuitenkin huolenpidostasi! Ja hauskaa pyhää sinne lestadiolaiseen pikkukaupunkiinne! :)[/QUOTE]

No nyt meni jollain herneen nenuun :D

"..."
Se joka väittää että Halloween on lasten juhla, ei ole koskaan asunut USAssa. Juhlan alkuperämaassa aikuisetkin pukeutuvat (joskus jopa töihin) ja juhlissa joa ikinen ruoka on tehty hurjan ja ällöttävän näköiseksi, vaikka maistuukin herkulliselta. Esim. spagetti värjätään vihreäksi, alaston vauvanukke laitetaan dipin päälle koristeeksi ikään kuin syötäisiin ripulia, ruoka voidaan tarjota minivessanpötön näköisestä tarjoiluasiasta, jne.

Mustaa spagettia löytyy ainakin Stockmannilta. Tai värjää pasta karkkivärilä esim. siniseksi. Ehkäpä valkosipulietanat voisi olla loistava alkuruoka? Mä olen tehnyt niitä itse, edullista ja hyvää.

Yhteistyössä