Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En mä nuku B)
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:joo.. ei nukuta ei.. mies baarissa ja tytsy nukkuu.. mua ei väsytä.. mut silti toooooosi tylsää :|
Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:joo.. ei nukuta ei.. mies baarissa ja tytsy nukkuu.. mua ei väsytä.. mut silti toooooosi tylsää :|
sanos älä muuta mulla läppäri ja telkkari seurana ei hyvin taas mee B)
Alkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:Mä kans nukun kohta tähän läppärin päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:joo.. ei nukuta ei.. mies baarissa ja tytsy nukkuu.. mua ei väsytä.. mut silti toooooosi tylsää :|
sanos älä muuta mulla läppäri ja telkkari seurana ei hyvin taas mee B)
samat seurana mullahiukan NO life tänään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:Alkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:Mä kans nukun kohta tähän läppärin päälle...
heh älä ny sentään hitto jos kuolaat sen sisään voi mennä kone oikosulkuun :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En mä nuku B)
emmääkään![]()
koht kyllä kai![]()
halit ultrikselle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:Alkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:Mä kans nukun kohta tähän läppärin päälle...
heh älä ny sentään hitto jos kuolaat sen sisään voi mennä kone oikosulkuun :headwall:
Vielä hereillä....
Mutta nyt jotain säpinää tänne...