V
vierailija
Vieras
Suomi on vapaa maa käyttää vapaa-aikansa yhteiskunnalliseen kansalaisaktivismiin. Mikä se sun työhistoriasi olikaan, jäi mainitsemattaTää palsta ei oo mikään työpaikka. Postaat tänne paskaa 24/7/365.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomi on vapaa maa käyttää vapaa-aikansa yhteiskunnalliseen kansalaisaktivismiin. Mikä se sun työhistoriasi olikaan, jäi mainitsemattaTää palsta ei oo mikään työpaikka. Postaat tänne paskaa 24/7/365.
Sun kuule pitää etsiä se työpaikka ihan itse.Saisko niitä työpaikkoja ihmisille hallitus? Sehän on hallituksen tehtäväksi määrätty perustuslaissa. Heinäkuun lopussa oli yhteensä 306 000 työtöntä työnhakijaa. Kaikkiaan heinäkuussa oli avoinna 48 200 työpaikkaa, mikä on 53 500 vähemmän kuin vuosi sitten.
Töihin ei voi mennä jos kukaan ei palkkaa.
Vassarit valmiina Iistimään persuja...![]()
Vasemmistoliiton piirin puheenjohtajiston Esa Annala: ”kuolema persuille” - Suomen Uutiset
Vasemmistoliiton Kaakkois-Suomen piirin puheenjohtajistoon kuuluvan Esa Annalan viesti hätkähdyttää. Hän kirjoittaa Threads-viestipalvelussa stobeliuz-nimwww.suomenuutiset.fi
Juuri näin mm. Marinin kaudella työllisyysaste saatiin mittaushistorian korkeimmaksi ja kokoaikainen työllisyysaste jopa Pohjoismaiden korkeimmaksi. Piti hakea 4 työpaikkaan kuukausittain, mutta siitä ei rangaistu jos haettua työtä ei saanut. Ja tämä omaehtoinen työnhaku näköjään toimi erinomaisesti. Nyt oikeiston kiusalla ollaan taas työllisyyttä ryssimässä.Työllisyys on noussut kun ilmaistöitä eli työkokeiluja jne on suitsittu ja niiden kestoa rajattu. Ei ollut yllätys että nyt yritetään taas mennä toiseen päätyyn ja rytinällä.
EU on jo viime vuonna huomauttanut Purralle, että Suomessa on liian pieni perusturva. Purran sakset on niin kuuluist Euroopassa, että Orpo ei kehtaa kokouksissa käydä vaan lähettää Stubbin sinne.Aika outoa suuri osa köyhistä äänesti persuja hoitamaan asioitaan.. ja kyllähän hoidetaan, sakset käy koko ajan.
Suuri osa työttömistä ei halua tehdä töitä, koska tulonsiirtoina saa melkein saman, tai jopa enemmän.
Koska mä tienaan työllisenä paremmin kiin tienaisin työttömänä.No miksi et itse ala työttömäksi jos siitä saa enemmän ?
Niin ja samaa pätee muihinkin. Suurin osa työttömistä tienaisi paremmin palkkatöissä kuin tuilla.Koska mä tienaan työllisenä paremmin kiin tienaisin työttömänä.
Ei päde kaikkiin muihin. Henkilöllä jonka osaaminen riittää vain ns paskahommiin saa tulonsiirtoina saman kuin töitä tekemällä ja kun elää tulonsiirroilla ei tarvitse vaivautua viitenä päivänä viikossa töihin.Niin ja samaa pätee muihinkin. Suurin osa työttömistä tienaisi paremmin palkkatöissä kuin tuilla.