eiköpä äärimmäisen lahjakas selvinne noinkin kiperästä tilanteesta
No loppuun palaminen ei ole pikkujuttu edes lahjakkaille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä parempi olis ollut, että kolmanteen samantason koulutukseen ei saa opintotukea. Tuo on aika hankala juttu kun on aloja joilla työttömyys on korkealla ja ainoa ulospääsy tilanteesta olisi vaihtaa alaa. Mutta entäpä kun ei olekaan rahaa opiskella koska ei saa opintotukea.
ei alun alkaenkaan hakeudu alalle josta ei työllisty?
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;30200478:Sellanen sanonta on, että älykäs selviää tilanteista, joihin viisas ei joudu.
ei alun alkaenkaan hakeudu alalle josta ei työllisty?
....
Itse kannattaisin sellaista ratkaisua, että työllisyyspoliittisin perustein olisi mahdollista saada opintotukikuukausia lisää. ....
no tuossa on kyllä ajatusta
Kuulehan, maailma menee niin vauhdilla eteenpäin, että se ala jonka luulee nyt työllistävän hyvin, voi olla huonosti työllistävä jo 10-15 vuoden kuluttua. Ja silloinkin on eläkeikään vielä pitkä matka.
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30201096:Luvatkaa tuon puolesta puhujat, ettette koskaan märise, kun kohtaatte sairastuessanne hoitajan, joka on niin tympääntynyt ja väsynyt työhönsä, ettei häntä oikeasti edes kiinnosta teikäläinen tai lapsenne. Voitte siinä tapauksessa lohduttautua ajatuksella, että verorahojasi saatiin kuitenkin säästettyä. Ja sehän on tärkeintä.