V
vierailija
Vieras
Halla-aho: minulle on tärkeää Koti.....gröhöhöm siis kodit, uskonto ja isänmaa. Kuin itse muslimi konsanaan. Monta vaimoa hakusessa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Halla-aho: minulle on tärkeää Koti.....gröhöhöm siis kodit, uskonto ja isänmaa. Kuin itse muslimi konsanaan. Monta vaimoa hakusessa...
Varmasti suurimmalla osalla valtioiden päämiehistä on ollut rakastajattaria. Presidentti Kekkosellakin oli. Samoin monella Euroopan maan johtohahmolla on ollut nykypäivinä.
Veikkaan, että harvemmassa ovat sellaiset rikkaat/julkkikset/vallassa olevat, jotka eivät ole hyppineet aikan yli.
Tässäkin ketjussa Halla-ahoa on suorastaan ylistetty.Jos naiset tekevät tällaista, saavat niskaansa hirveitä syytöksiä ja hu..ttelua, mutta miehiä taas pidetään vastaavassa tilanteessa "suurmiehinä".
Naiset haluavat paritella alfaurosten kanssa, joten viiden lapsen isänä Jussi selvästi kuuluu miehistä parhaimpiin.Tässäkin ketjussa Halla-ahoa on suorastaan ylistetty.
Tässäkin ketjussa Halla-ahoa on suorastaan ylistetty.
Naiset haluavat paritella alfaurosten kanssa, joten viiden lapsen isänä Jussi selvästi kuuluu miehistä parhaimpiin.
Pyöräilyjen osanottajalista ei ollut täysin miehinen. Nuivan listalla oli esimerkiksi turkulainen Maria Lohela, josta tuli myöhemmin eduskunnan puhemies. Yksi pyöräilijöistä oli Elisa, jota Halla-aho opasti pyörän valinnassa. Elisa on Halla-ahon viidennen lapsen äiti.
![]()
Elämäkerta paljastaa Jussi Halla-ahon herkän puolen
Jussi Halla-ahoa katsoessa ei heti tule mieleen speed metalia soittava pitkätukka, mutta uutuuskirja kertoo tästäkin vaiheesta 49-vuotiaan poliitikon elämässä.www.iltalehti.fi
Oletko saanut Jussilta munaa, vai oletko joutunut tyytymään Sannan isän kaltaiseen alkoholistiin?Ja sinä jäät rannalle nuolemaan näppejä
Ja sinä jäät rannalle nuolemaan näppejä
Oletko saanut Jussilta munaa, vai oletko joutunut tyytymään Sannan isän kaltaiseen alkoholistiin?
Onko tämä nyt sitten se kohta missä sinua pitäisi alkaa huoritella kun on kerran ollut useita rakastajia? Ja Halla-ahon miehisyyttä ylistää?Jussiin en koskisi pitkällä tikullakaan, yäks.
Rakastajani ovat olleet komeita ja vahvoja, mutta lopulta sitten yksi vei sydämen ja kyllä kannatti
Mites itselläsi?
Ja sit sä heräsit.Rakastajani ovat olleet komeita ja vahvoja, mutta lopulta sitten yksi vei sydämen ja kyllä kannatti
Ei ihme, että oha-allaH pitää naisia ilkeinä ja pirullisina, kun menevät tolleen paljastamaan pettämisen!!
Mistä sä tiedät onko Jussi pettänyt vai ei?Ei ihme, että oha-allaH pitää naisia ilkeinä ja pirullisina, kun menevät tolleen paljastamaan pettämisen!!
Olen ehkä konservatiivinen kalkkis, mutta pidän sitä ihan positiivisena asiana.
Onko se jollain tavalla sulta pois? Haluaisitko suhteen Jussin kanssa?Olet konservatiivinen ja sinusta on siis ok, että hän piti yllä salasuhdetta toisen naisen kanssa ja teki tälle lapsen, kun vaimo on kotona.
Tämä selvä.
No onhan sekin sentään jotain........... ????No sen verran sanon Halla-ahon kehumiseksi, että hän ei sentään julkisesti retostele seksielämällään. Olen ehkä konservatiivinen kalkkis, mutta pidän sitä ihan positiivisena asiana.