J
Jepjepjepulis
Vieras
Niinistöstä on sanottu, että "kokoomusärjyä äänestävät ne, jotka eivät häntä tunne. Sauli ei ole miellyttävän ihmisen maineessa. Suhtautuminen muihin - erityisesti NAISIIN - on usein alentuvaa ja ylimielistä. Ennenkin on tihkunut tietoja, että Niinistö on työpaikkakiusaaja-naistenitkettäjä, sen lisäksi, että hän on oikeistolainen, uusliberalistinen natonkannattaja, joka muuten 90-luvulla ehdotteli kirjastoja maksullisiksi! Että tämmönen kaveri, se sama villatakkihalinalle, joka poseeraa viimeisimmässä Seura-lehdessä nuorikkonsa kanssa.