Hakkaraiselle rangaistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23842305]Hakkarainen katsoo huvittuneena kun homppeli "saarnaa ":) On toi janikin yks pelle![/QUOTE]

Mitenköhän huvittuneena on katellut kun Soini on saarnannut?

[QUOTE="JepJep";23842231]Latva-lahon mielestä minkäänlainen mamupolitiikka ei ole fiksua. =) Mutta syy kai onkin Latva-lahossa eikä mamupolitiikassa.[/QUOTE]

Eikö olekin jännä juttu, että jos joku sanoo toista neekeriukoksi niin se on niin kovin paheksuttavaa. Palstoilla kirjoitellaan kuinka kamala juntti on kyseessä, mutta samaan aikaan itse käytetään toisten sukunimistä nimeä Latva-laho. =)

Eikö olekin jännä juttu, että jos joku sanoo toista neekeriukoksi niin se on niin kovin paheksuttavaa. Palstoilla kirjoitellaan kuinka kamala juntti on kyseessä, mutta samaan aikaan itse käytetään toisten sukunimistä nimeä Latva-laho. =)

Halla-aho on kyllä Latva-laho. Ei kai se ole rasistista? Kai siinä nyt on vähän eroa neekeriukoksi nimittelyyn? Vai voiko joku ihonvärilleen jotain?

Latva-laho on kylläkin itse valinnut mielipiteensä. Hän voi muuttaa ne, jos haluaisi. =)

kyllä mä voin sanoa muunmaalaisia geenejä omaavana, että kansanedustajan suusta tuo ei ole sama asia kuin jos "joku sanoo".

jos itse vietän vapaapäivää torilla, en todellakaan halua että jokainen kantaväestöön kuuluva katsoo minua ja toteaa, että jaaha, taas yksi mamu notkuu tuolla verorahoillamme.

onneks pilkka osuu tässä tapauksessa omaan nilkkaan, joten ei kovin vakavasti voi noita puheita ottaa. se, että ihmiset tajuavat mikä ero on rasismilla ja nimittelyllä olisi tärkeää.

myös voin sanoa, että ne jotka eivät rasismia oikeasti ole kokeneet, harvoin ymmärtävät sen vakavuutta ja vaikutusta rasismia kokeneen ihmisen elämään. sen näkee jo tästäkin kohusta.

[QUOTE="JepJep";23842455]Halla-aho on kyllä Latva-laho. Ei kai se ole rasistista? Kai siinä nyt on vähän eroa neekeriukoksi nimittelyyn? Vai voiko joku ihonvärilleen jotain?

Latva-laho on kylläkin itse valinnut mielipiteensä. Hän voi muuttaa ne, jos haluaisi. =)[/QUOTE]

Kai sä kuitenkin tajuat että nimittely on nimittelyä oli se sitten minkälaista tahansa. Pieni ristiriita siinä että yhdessä lauseessa tuomitaan nimittely ja sitten toisessa lauseessa nimitellään itse...

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Kai sä kuitenkin tajuat että nimittely on nimittelyä oli se sitten minkälaista tahansa. Pieni ristiriita siinä että yhdessä lauseessa tuomitaan nimittely ja sitten toisessa lauseessa nimitellään itse...

Siis on sun mielestä ihan samanarvoista, että minä sanon Halla-ahoa Latva-lahoksi Mitäs nyt -palstalla. Ja kansanedustaja Hakkarainen nimittelee neekeriukoiksi lehden haastattelussa?

Kansanedustaja on laatimassa lakeja, päättämässä yhteisistä asioista. Olisivatko Hakkaraista eduskuntavaaleissa kannattaneet äänestäneet häntä, jos olisivat tienneet nämä neekeriukko ja tuplahomo yms. nimittelyt?

On siinä kuule vähän eroa Mitäs nyt -palstaan. :laugh:

[QUOTE="JepJep";23842605]Siis on sun mielestä ihan samanarvoista, että minä sanon Halla-ahoa Latva-lahoksi Mitäs nyt -palstalla. Ja kansanedustaja Hakkarainen nimittelee neekeriukoiksi lehden haastattelussa?

Kansanedustaja on laatimassa lakeja, päättämässä yhteisistä asioista. Olisivatko Hakkaraista eduskuntavaaleissa kannattaneet äänestäneet häntä, jos olisivat tienneet nämä neekeriukko ja tuplahomo yms. nimittelyt?

On siinä kuule vähän eroa Mitäs nyt -palstaan. :laugh:[/QUOTE]

Niin, Hakkaraisen sanoista voi tietysti tehdä niin suuren haloon kuin haluaa ja jotkut tahot sitä nähtävästi yrittävätkin. Tavallista ihmistä yksi "neekeriukko" -sana siellä tai täällä ei oikeasti hetkauta suuntaan eikä toiseenkaan.

Niin, Hakkaraisen sanoista voi tietysti tehdä niin suuren haloon kuin haluaa ja jotkut tahot sitä nähtävästi yrittävätkin. Tavallista ihmistä yksi "neekeriukko" -sana siellä tai täällä ei oikeasti hetkauta suuntaan eikä toiseenkaan.

Aivan varmasti hetkauttaa kansanedustajan suusta kuultuna! =)

Hakkarainen on sitä paitsi käyttänyt useammassa haastattelussa ala-arvoisia nimityksiä, ei vain yhdessä. Kaiken lisäksi hän on valehtelija. Kiinni jäädessään kiistää ensin asiat. Vasta kun todisteita löytyy, niin myöntää.

[QUOTE="JepJep";23842455]Halla-aho on kyllä Latva-laho. Ei kai se ole rasistista? Kai siinä nyt on vähän eroa neekeriukoksi nimittelyyn? Vai voiko joku ihonvärilleen jotain?

Latva-laho on kylläkin itse valinnut mielipiteensä. Hän voi muuttaa ne, jos haluaisi. =)[/QUOTE]

Nimittely on nimittelyä. Jos opetat lapsillesi, ettei toista saa sanoa neekeriksi niin opetatko samalla, että toisia voi kuitenkin kutsua Latva-lahoksi? Tai Virtasta voi sanoa Virtsaseksi.

Nimittely on nimittelyä. Jos opetat lapsillesi, ettei toista saa sanoa neekeriksi niin opetatko samalla, että toisia voi kuitenkin kutsua Latva-lahoksi? Tai Virtasta voi sanoa Virtsaseksi.

Rasismi on rangaistava rikos! Latva-lahoksi nimittäminen ei ole.

On se nyt vaikeaa tajuta ero kansanedustajan puheiden välillä ja Mitäs nyt -palstan välillä. Hakkarainen syyllistyy rasismiin eli rikokseen. Minä en ole tehnyt rikosta. Tajusitko nyt mitenkään eroa?

[QUOTE="JepJep";23842762]Rasismi on rangaistava rikos! Latva-lahoksi nimittäminen ei ole.

On se nyt vaikeaa tajuta ero kansanedustajan puheiden välillä ja Mitäs nyt -palstan välillä. Hakkarainen syyllistyy rasismiin eli rikokseen. Minä en ole tehnyt rikosta. Tajusitko nyt mitenkään eroa?[/QUOTE]

Periaate siinä on ihan sama. Sinä koet oikeudeksesi nimitellä muita ja sitten itket jos joku muu nimittelee. Kyllähän tuo sinusta aika paljon kertoo. Periaatteena tuntuu sinulla olevan se, että sinulla on oikeus nimitellä ja haukkua muita.

[QUOTE="JepJep";23842708]Aivan varmasti hetkauttaa kansanedustajan suusta kuultuna! =)

Hakkarainen on sitä paitsi käyttänyt useammassa haastattelussa ala-arvoisia nimityksiä, ei vain yhdessä. Kaiken lisäksi hän on valehtelija. Kiinni jäädessään kiistää ensin asiat. Vasta kun todisteita löytyy, niin myöntää.[/QUOTE]

Yhtälailla sitten varmaan hetkauttaa kansanedustaja Toivolan elekieli ja ilmeet noissa kuvissa jotka on Iltalehdessä.

[QUOTE="JepJep";23842762]Rasismi on rangaistava rikos! Latva-lahoksi nimittäminen ei ole.

On se nyt vaikeaa tajuta ero kansanedustajan puheiden välillä ja Mitäs nyt -palstan välillä. Hakkarainen syyllistyy rasismiin eli rikokseen. Minä en ole tehnyt rikosta. Tajusitko nyt mitenkään eroa?[/QUOTE]

Sulle neekerinpusutkin oli rasismia?

[QUOTE="JepJep";23842822]Ensimmäistä kertaa kuulin tuon Virtanen - Virtsanen. Ei kuulu minun sanavarastoon eikä mun lapsien. =) Sinun ehkä kuuluu, kun levität tuota noin mielelläsi.[/QUOTE]

Et vastannut kysymykseen. Mitä ajattelisit jos lapsesi käyttäisi tuota nimeä koulukaveristaan? Minulle Virtanen on Virtanen ja Halla-aho on Halla-aho.

Et vastannut kysymykseen. Mitä ajattelisit jos lapsesi käyttäisi tuota nimeä koulukaveristaan? Minulle Virtanen on Virtanen ja Halla-aho on Halla-aho.

Kuten sanoin, mun sanavarastoon ei Virtsanen kuulu. Eikä myöskään mun lapsien. Tajusitko jo nyt?

Onko muuten Latva-laho sun kaveris? =) Vai mistä näin onneton rinnastus? Tietysti jos olet sitä mieltä, että kansanedustajat ovat arvostelun yläpuolella, niin se on eri asia.

Yhteistyössä