Hakkaraiselle rangaistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23844128]No minä olen 37 että aika samoilla vuosilla liikutaan. Ja aika vähän sitä neekeri-sanaa käytettiin kouluopetuksessa meilläpäin, en muista monenkaan opettajan puheessaan sitä viljelleen. Ja opin jo peruskouluikäisenä, että on suotavaa käyttää muita sanoja, eikä se ollut mikään ylitsepääsemätön haaste.[/QUOTE]

Olen samanikäinen kuin Hakkarainen, eli 60- ja 70 -luvuilla kansa- ja keskikoulu käyty. Enkä muista sanaa "neekeri" käytetyn montaakaan kertaa. Ehkä mulla oli sitten vaan niin fiksut opettajat.

Nykyään sinkkunaiset ja -miehet tuskin pitäisivät vanhapiika tai -poika nimityksistä. Yh-äideistä käytettiin monia nimityksiä, ne eivät olleet mitenkään miellyttäviä. Kieli elää koko ajan. Fiksut ihmiset mukana, tyhmät latva-lahot ja hakkaraiset eivät. =)

[QUOTE="nnn";23843036]Mä en voi ymmärrä, miten joku voi olla sitä mieltä, että tänne vaan Suomeen makaamaan?? Kaikki joukolla! Siis mikä logiikka on tämän mielipiteen takana.

[/QUOTE]

Kuka tällaista on ehdottanut? Eipä ole vastaan tullut moista.

[QUOTE="JepJep";23844959]Vähällä pääsi tälläkin kertaa. Mutta eihän tuollainen osaa käyttäytyä, joten kyllähän se seuraava kertaa tulee jo aika pian. =)[/QUOTE]

Näin!

Kyllä se on nähty että takinkääntäjät suomen politiikassa senkun porskuttavat mutta totuudenpuhujat ovat rikollisia. Aivan kuten muutenkin tämä maailma on totaalisen vääristynyt. Se että mitä enemmän kierrät veroja, sen kovempaa eliittiä olet. Tottahan se on että jos somalit ja romanit pistää sateeseen tekemään töitä, niin eivät he siellä pitkään viihdy. Tai ei siihen tarvitse edes sadetta.

Yhteistyössä