Hakkarainen Neloselle: Nyt en lähtisi ehdolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lila"

Vieras
Teuvo Hakkarainen kertoo Nelosen uutisille, että jos häntä nyt pyydettäisiin ehdolle eduskuntaan, ei hän lähtisi.

Nelosen uutisissa näytetään tänään raportti kansanedustaja Teuvo Hakkaraisesta työn touhussa perheyhtiön sahalla. Pätkä esitetään tänään Nelosen uutisissa kello 23.

- Joko kaduttaa, kysyy toimittaja Hakkaraiselta tämän jutellessa uuden työn tuomista menoista esimerkiksi vaatehankintojen vuoksi.

Hakkarainen ei myönnä, että häntä kaduttaisi, ja uskoo, että alkaa pikkuhiljaa päästä sisälle uuteen työhönsä.

Mutta jos tällä hetkellä kysyttäisiin, ei Hakkarainen sanojensa mukaan lähtisi ehdolle.

- Pysyisin sirkkelin vieressä, mies sanoo, mutta toteaa, että kun hommaan on ryhdytty, se hoidetaan.

Hakkarainen kritisoi puheisiinsa kiinnitettyä huomiota.

Uusille kansanedustajille hän opettaisi heti, että elämässä sattuvia pikku virheitä pitää opetella kansanedustajan työssä väistelemään. Hän kokee, että työssä ei olla kiinni tärkeissä asioissa, vaan pikku sanamuodoissa.

Hakkarainen Neloselle: Nyt en lähtisi ehdolle | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Vähän liian myöhään Hakarainen tajusi, että hänestä ei ole kansanedustajaksi.

Tajuais nyt Soini jo potkia sen pellolle seuraavan mokan tullen (niitähän riittää).
Tai sama se mulle on vaikkei potkiskaan, hyvinhän toi Hakkarainen kuvastaa koko persuja. Ha ha.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos kansanedustajan tehtävään liittyvät vaatimukset ovat Hakkaraiselle noin täydellinen yllätys, eiköhän tosiaan olisi parempi palata sinne sahalle kotikuusen alle. Uuden eduskunnan työ ei kunnolla ehtinyt edes alkaa ennen kesälomaa, ja jo nyt Teuvo on ehtinyt ihan itse höpöttää ja "lomailla" itsensä paineensietokykynsä rajoille, mikä ei hyvää lupaa. Poliittinen vastuunkanto on vasta edessä, ja ajat ovat vaikeat.

On selvää, ettei Hakkaraisella tai hänen äänestäjillään ollut pienintäkään käsitystä siitä, mitä he tekivät, kun Teuvon eduskuntaan lähettivät. Povaan domino-efektiä ja odotan ensimmäisen palikan kaatumista. Laivan upotessa Soini pyrkii pitämään pinnalla vain oman persunsa ja pari täysin talutusnuorassa olevaa narttuaan ;)

[QUOTE="vieras";24224554]Ai onko toi "Lila" Lunatic?[/QUOTE]
Totta kai on. Palstan vainoharhaisten salaliittoteoreetikoiden mukaan mm. minä olen Keittiönoita, äiti44 ja Rollolainen, joten tuntuu ihan loogiselta, että Lunaticillakin olisi vähintään seitsemän aliasta :D

[QUOTE="Kolmas korppi";24224891]
On selvää, ettei Hakkaraisella tai hänen äänestäjillään ollut pienintäkään käsitystä siitä, mitä he tekivät, kun Teuvon eduskuntaan lähettivät. Povaan domino-efektiä ja odotan ensimmäisen palikan kaatumista. Laivan upotessa Soini pyrkii pitämään pinnalla vain oman persunsa ja pari täysin talutusnuorassa olevaa narttuaan ;)[/QUOTE]

Niin minäkin.

Yhteistyössä