Hakisitko saikkua tässä tilanteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bansju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bansju

Vieras
Kova nuha nyt kolmatta päivää, nenä ihan tukossa ja silmät vuotaa. Tänään löysin kaulalta kipeän patin, varmaan turvonnut imusolmuke. Ei kuumetta mutta väsynyt ja raskas olo. Työ toimistötyötä. Ei jaksais olla töissä, mut sitten toisaalta tuntuu liioitetulta hakea saikkuakaan...

Hakisin ja olen hakenutkin. Ei ole hyötyä olla töissä, jos on ihan "puolikuollut" ja pelkkä pystyssä pysyminenkin käy työstä. Ja kauemmin se kestää, jos ei yhtään saa levättyä tai menee puolikuntoisena töihin. Itse tosin olen hoitoalalla, joten en oikein "saakaan" mennä sinne muita tartuttamaan...

Ongelma vaan että kuka mun työt sitten tekee, kun ei ole sijaista.... ja pojan hoitopaikas vesirokkoo, että sekin kai pian rantautuu meille ja sit taas saa olla pois töistä. Mieskään ei pysty nyt olemaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma vaan että kuka mun työt sitten tekee, kun ei ole sijaista.... ja pojan hoitopaikas vesirokkoo, että sekin kai pian rantautuu meille ja sit taas saa olla pois töistä. Mieskään ei pysty nyt olemaan pois.

Sijaisen hommaaminen ei ole sun päänvaivasi vaan työnantajan. Kukaan ei ole korvaamaton ja työ tulee kyllä tehdyksi, jos työnantajasi niin haluaa. Entäpä jos yht' äkkiä heittäsit ns. lusikan nurkkaan... Saa työnantajasi silloinkin työlle tekijän. Tai sitten pomo vaan tekee itse... Ei sairaudelle mitään voi ja sinä olet hyvällä omalla tunnolla pois just niin kauan, kun paranet. Kenenkään ei tarvitse olla kipeenä töissä.

Yhteistyössä