en käytä mitään, en edes tiedä hajuvesi merkkejä. nuorempana käytin vaniljan tuoksuisia, vanilja-pistaasi oli ehdoton, minkä valmistajan lieneekään ollut.
Mä tykkään Escadoista... entinen lemppari oli E:n Sentimental, mutta sitä ei enää saa. Nykyisin tykkään iltatuoksuna E:n Desire me:stä ja arkituoksuna E:n Especiallystä.
calvin klainin tuoksut, eternity on kestosuosikki, myös beauty on hyvä ja sitten diorin jadore ja dieselin se punainen pullo, jota ei oikein saa enää mistään :/
Cleanin Warm cotton ja joku Escada käytössä nyt. On ihania mut tuskin ostan toista pulloa niitä, mä kun tykkään vaihdella. Lancomen Tresor midnight rose vois olla seuraava minkä ostan
Lempparini oli Laura Ashley Nro 1, silloin kun se oli "halpaa" eli joskus 15 vuotta sitten. Myöhemmin kun tsekkailin niin hinta oli hirvittävä. Nykyisin en juuri käytä, kun hajusteista tulee pääkipua. Cloen Narcisse(?) oli myös yks suosikki. Nyt ei taida olla muuta kuin Caroline Herreran 212 sexy, jota tositosi harvoin laitan.
Mulla on käytössä Calvin Kleinin Euphoria. Hetken mielijohteesta ostettu kun meidän muksu tuli esittelemään mulle hauskan näköistä pulloa jonka sisältö sitten tuoksuikin mun mielestä tosi kivalle