Haju- ja makuaistin katoaminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
kai tämmöinen on vain tilapäistä? voihan olla normaalia? :/

olen ollut siis flunssassa muutaman päivän. aamulla kun heräsin, olo olikin huomattavasti parempi ja olin mielissäni. No nyt olen tässä ollut muutaman tunnin ihan ihmeissäni kun en haista enkä maista! :o Kahvia, valkosipulia koittanut niin ei mitään! Haista en varsinkaan :(

Onko kellä kokemuksia? Kumma kun kipeänäkin ollessani haistoin ja maistoin paremmin kuin tänään...

Mulla hävis makuaisti tilapäisesti kun otin kielikorun, ja jousuin purskuttelemaan sellasella vaaleenpunaisella suuvedessä, joka oli siis älyvahvaa, ja tarkoitettu purskutettavaksi vain kerran päivässä, mutta kun poltin tupakkaa, niin jouduinpurskuttelemaan aina tupakanjälkee, joten aikas usein purskuttelin.. :/ Mut, se makuaisti tuli kyl takas parissapäivässä, kun lopetin sen veden käytön..

Mutta tuo sun tilanne kuulostaa erikoiselta? En ole ainakaan ennen kuullut, mut tuskin ne lopullisesti sulla on hävinny?!

Mulla ainakin menee maku ja hajuaisti flunssan aikana ja flunssahan voi ja saa kestää sen kaksi viikkoa. Joten ole ihan rauhassa ja odottele, että flunssasi menee ohi.