Hajoaa pää #%&*§%&*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluakka

Vieras
Voi helvata ku ei vaan jaksa enää!Ukko on iltavuoros;mä oon yksin ton uhmailevan pikkuhirviön kans taas huomisaamuun asti.Tänäkin aamuna ukko makoili soffalla,oli koneella ja ramppas tupakilla;sitte "joutu" jo lähteä töihin.Raaaaah!Ja huomenna taas sama juttu.
Toi tenava EI voi nukkua päikkyjäkään näemmä;illasta tulee siis oikeen mukava.Mun hermot on koko ajan hajoamispisteessä ja mua ahdistaa olla kotona;töitäkään ei löydy.Tää paikkakuntakin ahdistaa ja se,ettei oo kavereita.No pari on,mut ne asuu kaukana :/ Ja niillä ei oo lapsia;ei ne jaksa kuunnella/ymmärrä mimmosta on olla 24/7 kiinni lapsessa(ikää on kohta 3-vee).Oikeesti;miten mä luulin,et musta tulis hyvä äiti ja kotiäiti oli mun haave"ammatti"????Lapsi on toivottu ja kauan yritetty :( Mä oon vaan niin vi*un luuseri näemmä joka asiassa mihin ryhdyn.

Ah,hiljasuus makkarissa;meen polttamaan 10 tupakkia putkeen-->

Ihan normaalia mun mielestä tommoinen pään hajoaminen tuommoisessa tilanteessa,
jos ei pääse tuulettumaan. Ei pidäkkään jaksaa 24h/7!!
Laitatte sen lapsen hoitoon jonnekin osaksi päivästä, ja sä voit alkaa harrastaa jotain..
Luontoon virkistäytymään näin kesäisin..uimaan jne.
Kyllä se siitä..! :hug:

voi, tiedän paremmin kuin hyvin tuon tunteen! Vieläkin välillä tulee tuo tunne vaikka lapsi on "jo" 6 vee... tosin nyt olen yksinhuoltaja ja omaa aikaa vielä vähän vähemmän...
Ja tuosta nimittelystä, ehkä ap ei nyt lapsen kuullen sitä hirviöksi kutsu!!! Olenpa tuota minäkin joskus lastani riiviöksi, apinaksi tai kauhukakaraksi kutsunut ja ihan oman äitini kuullen vielä!

Yhteistyössä