Hajamielisyyden huiput

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UHU

Aktiivinen jäsen
29.10.2008
1 563
0
36
Milloin olet unohtanut jotain todella tärkeää? Pinotaanko todelliset hajamielisyyden huiput tähän?

Mun unohtelun huippu on varmaakin tämä:
Pari vuotta sitten ennen joulua olin lahjaostoksilla miehen kanssa. Tuli ostettua pari pussillista kaikenlaista Anttilasta jotka paiskasin auton takapenkille. Vielä piti mennä ruokaostoksille.
Kurvasimme Citymarketin parkkipaikalle ja koska oli paljon ruuhkaa jätimme tarkoituksella auton aika kauaksi parkkipaikalle. Kävimme hyvillämielin kaupassa ja kun palasimme autolle niin auton ovi oli unohtunut auki. Ei siis niin, että olisi unohtunut lukita ovia vaan auton ovi oli täysin auki!!!
:o Niin auki kun sen vaan hyvällä tahdolla saa auki.
Ensimmäinen ajatus oli tietenkin, että joku on varastanut juuri tekemämme jouluostokset! Oli kamalaa palata autolle kun jo kauas näkyi avonainen auton ovi. Ihana asia oli huomata ettei mitään autosta ollut kadonnut, eli tosiaan olimme itse ( minä ) unohtaneet laittaa auton oven kiinni. :)

Kerro omasi!

Oon muuten joskus nähny vastaavaa...auton takaovi sepposen selällään ja kyytiläisiä ei näy missääm. Kyseessä oli joku lastentapahtuma ja mitä luultavimmin joku mamma sieltä vauhdilla oli katraansa kanssa lähteny ;) Kyllä mua nauratti ja lohdutti, etten sentään ite ohan noin hatarapää (vielä) oo!!

No en tiedä onko tää nyt pahin, mutta viimeksi tapahtunein. Menin vessaan pissalle kun oli kauhea kiire, ja jätin vahingossa ulkooven auki raolleen. Siinä kun istuin sitten pissalla, kävi taapero työntämässä ulko-oven kokonaan auki, ja kun vessankin ovi oli auki, mulla oli suora näköyhteys rappukäytävään :D Kuin myös rappukäytävästä meidän vessaan, jossa istuin asioilla. :laugh: Onneksi kukaan ei kulkenut rapussa, ois saattanu nolottaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon muuten joskus nähny vastaavaa...auton takaovi sepposen selällään ja kyytiläisiä ei näy missääm. Kyseessä oli joku lastentapahtuma ja mitä luultavimmin joku mamma sieltä vauhdilla oli katraansa kanssa lähteny ;) Kyllä mua nauratti ja lohdutti, etten sentään ite ohan noin hatarapää (vielä) oo!!

se olen mä, mä se olin!!! siis se äiti lastentapahtumassa, joka unohti takaoven auki!! Oli sitten vähän satanut autoon :(

Kyllä pahin oli, kun unohdettiin tyttären 15v päivä! Oli kamalaa stressiä ja monenmoista tilannetta päällä. Pari päivää syntymäpäivän jälkeen kajahti päässä, että "ei helvetti!" Tyttö oli ollut ihan hiljaa vaan, muistikohan itsekään...

Tänään töissä "lämmitin" lounaani jääkaapissa. Otin sen siis jääkaapista, laitoin lautaselle ja lautasen jääkaappiin. Kaveri vieressä kysyi että oliko tarkoitus laittaa se mikroon...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

se olen mä, mä se olin!!! siis se äiti lastentapahtumassa, joka unohti takaoven auki!! Oli sitten vähän satanut autoon :(

:D

Kyllä pahin oli, kun unohdettiin tyttären 15v päivä! Oli kamalaa stressiä ja monenmoista tilannetta päällä. Pari päivää syntymäpäivän jälkeen kajahti päässä, että "ei helvetti!" Tyttö oli ollut ihan hiljaa vaan, muistikohan itsekään...

Minunkin vanhemmat joskus unohti synttärit. Tai ei ainakaan lahjaa tullut, olin silloin vielä ala-asteella. Ja ei tuntunut kivalta ja ihan varmasti tyttäresi on itse muistanut synttärinsä. Ei niitä vielä tuossa iässä unohda.

Itsellä kerran jäänyt asunnon ovi auki (tosin vahingossa ei ollutkaan mennyt kunnolla kiinni). Ihan sepposen selällään rappuun oli kun palasin kotiin. Onneksi ei mitään oltu viety.

Ja juurikin eilen illalla ajelin kauppaan hakemaan ostoksia, jotka sinne edellisenä päivänä olin unohtanut. Ja en siis edes kaivannut niitä aiemmin! :D

Miksi et muuten sulkenut sitä ovea? Tai edes raolleen laittanut, ettei ihan selkosen selällään auki olisi? Kiva kun toisen autoon oli nyt sitten satanut.

Yhteistyössä