Hajalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivoton tapaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivoton tapaus"

Vieras
Juuri nyt kaipaisin tukea, on niin onnetonta tää elämäni. Nuoremman lapsen kanssa on vaikeaa, se ei mua kuuntele ja on levoton. Meni siksi isälleen tänään. Varsinkin illat on tosi vaikeita, on saanut mulle aikaan paniikkikohtauksiakin. Kun taas tarhassa on niin kuin pikku enkeli...Mutten uskalla puhua tästä sinne, pelkään että sieltä tehtäis ls-ilmoitus. Siitäkin tehtiin, kun valitin kerran masennusta neuvolassa. Mulla on siihen kyllä lääkitys, muttei tunnu auttavan yhtään, väsyttää vaan. Unettomuus on myös hirveän vaikea mulla, ollut jo vuosia. Lääkkeillä vain saan nukuttua. Ystäviä mulla ei ole, olen tosi yksinäinen ihminen. Äidin kanssa on etäiset välit. Koko elämä on pelkkää suorittamista, oon niin kyllästynyt siihen.

Miksi pelkäät ls-ilmoitusta, sitä kautta saat kaipaamaasi apua. Tuon ilmoituksen voi tehdä itsekin, ihan sillä perusteella että lapsen käytöksessä ja omassa jaksamisessa on ongelmia.

Ilmoitus ei johda lapsen pois ottamiseen, vaan siihen että saat tukea (kotitöihin, lapsen hoitamiseen).

Ok, minkälaista apua olet saanut? Käykö teillä joku auttamassa?

Ymmärrän sua, elämä on välillä tosi rankkaa... Miten teidän illat sitten menee, haluatko kertoa tarkemmin? Jaksatko olla lapsen kanssa, laittaa ruokaa tai ulkoilla?

Ei käy ketään meillä, en halua sitä. Lapset ulkoilee kyllä päivittäin ja leikkii keskenään. Ja ruokaa laitan joka päivä. Mutta tän nuoremman kans on huono suhde, ei kuuntele mua. Yksinäisyys ottaa myös voimille.

Yhteistyössä