haivenpäät ihmetyttävät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihme ja kumma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihme ja kumma"

Vieras
Minua jaksaa ihmetyttää lapset, jotka syntyvät kaljuina ja ovat vielä 5-vuotiaanakin haivenpäitä. Kalju vain kuultaa läpi. Tyttöni on pienestä pitäen erottunut haivenlaumasta sillä, että omasi jo pari-kolmevuotiaana puoleenselkään ulottuvan paksun tukan. Missään vaiheessa ei ole ollutkaan haivenpää, sillä tukka oli jo vastasyntyneenä. Emme ole ulkomaalaisia vaan ihan tavallisia suomalaisia!

5-vuotias tyttöni on pitänyt hiuksissaan aina kaikenlaisia kivoja kampauksia, mutta haivenpäisille kavereille iskee aina epätoivo kun eivät saa hiuksiaan edes kiinni! Miten sellaista juuri ja juuri 10cm pitkää sähköisenä törröttävää untuvaa saa yhtään mitenkään?

Että semmonen ihmetyksen aihe sinulla :laugh:
Joku on joskus sanonut, että tukka ja järki ei viihdy samassa päässä. Ja tämän aloituksen luettuani jäin pohtimaan, josko siinä oikeasti onkin perää. Veikkaisin, että sulla on ihan jumalattoman paksu tukka.

Mun mielestä haivenpäiset pikkulapset on söpöjä. :) Enkä kyllä 5-vuotiailla ole sellaista haiventukkaa nähnytkään.

Minäkin olin pienenä haivenpää ja niin oli lapsenikin. Mutta sitten se tukka vahvistuu ja samalla tuntuu että lapsesta tulee iso. Paksutukkaiset parivuotiaat näyttää minusta vähän kummallisilta, kun tukka on ison lapsen, mutta lapsi muuten vielä pieni. Koska kuten sanoit, useimmilla on pieninä sellainen hento haiventukka, paksutukkaiset on poikkeuksia eikä minun silmäni ole oikein niihin tottunut. Mutta hassua, että sinäkään et ole tottunut haivenpäihin, vaikka olet havainnut heidän olevan enemmistössä.

Mun mielestä haivenpäiset pikkulapset on söpöjä. :) Enkä kyllä 5-vuotiailla ole sellaista haiventukkaa nähnytkään.

Minäkin olin pienenä haivenpää ja niin oli lapsenikin. Mutta sitten se tukka vahvistuu ja samalla tuntuu että lapsesta tulee iso. Paksutukkaiset parivuotiaat näyttää minusta vähän kummallisilta, kun tukka on ison lapsen, mutta lapsi muuten vielä pieni. Koska kuten sanoit, useimmilla on pieninä sellainen hento haiventukka, paksutukkaiset on poikkeuksia eikä minun silmäni ole oikein niihin tottunut. Mutta hassua, että sinäkään et ole tottunut haivenpäihin, vaikka olet havainnut heidän olevan enemmistössä.

Olivatpa miten söpöjä hyvänsä, ne haivenpäät itse vain tuntuvat haluavan paksua ja pitkää tukkaa.

Haivenpää olen ollut penskana ja olen sellainen edelleen. Veetuttaa kun ei tukka tuuhetu sitten millään tökötillä! Myönnän olleeni lapsena kateellinen paksutukkaisille.

Oikein näen sieluni silmin apn tuijottavan suu auki haivenpäisiä lapsia. Ehkä vielä kääntyvän ympäri ja jäävän tuijottavan perään kun se haivenpäinen lapsi kulkee ohi haivenpäisen äitinsä kanssa. :D