Ja ainahan voi säästää vettä ja antaa koiran nuolla ne puhtaaksi!Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Ei kai astioita pestä? Kyllä se huuhtominen riittää koska ne näyttää sen jälkeen puhtailta. Ainakin anopin mielestä :kieh: :x
Meillä ei ole koiraa...Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Meillä ei ole koiraa...Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
siksi sellaiset astiat jotka ei huuhtomisen jälkeen näytä puhtailta, mä hankaan kirkkaiksi pojan pissavaipalla
oletko ajatellut, että astiat voi jättää myös ulos portaille ja naapurien koirat voivat käydä nuolemassa ne?Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Meillä ei ole koiraa...Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
siksi sellaiset astiat jotka ei huuhtomisen jälkeen näytä puhtailta, mä hankaan kirkkaiksi pojan pissavaipalla
Mutta jos ne on portailla, niiden päälle voi sataa ja sadevesi on epähygieenistä ja likaista :xAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:oletko ajatellut, että astiat voi jättää myös ulos portaille ja naapurien koirat voivat käydä nuolemassa ne?Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Meillä ei ole koiraa...Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
mutta voihan ne sitten kuivata ja kiillottaa käytetyillä kalsareilla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mutta jos ne on portailla, niiden päälle voi sataa ja sadevesi on epähygieenistä ja likaista :xAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:oletko ajatellut, että astiat voi jättää myös ulos portaille ja naapurien koirat voivat käydä nuolemassa ne?Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Meillä ei ole koiraa...Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
tai pestä reilusti wc:n pöntössäAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:mutta voihan ne sitten kuivata ja kiillottaa käytetyillä kalsareilla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mutta jos ne on portailla, niiden päälle voi sataa ja sadevesi on epähygieenistä ja likaista :xAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:oletko ajatellut, että astiat voi jättää myös ulos portaille ja naapurien koirat voivat käydä nuolemassa ne?Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Meillä ei ole koiraa...Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:wc harjassa on kakkaa. Kyllä se vähän harmittaisi. Koiran kupin peseminen tiskiharjalla ei haittaisi, koska mieluummin suutelen koiraa, kuin esim. appiukkoa, eikä hänenkään tiskejä pestä sen takia erikseen, että hänellä on huonot hampaat.
No ei se puhuminenkaan mitään mukavaa ole. luotan siihen, että Tiskiaine ja pesukone hoitaa tehtävänsä.Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:wc harjassa on kakkaa. Kyllä se vähän harmittaisi. Koiran kupin peseminen tiskiharjalla ei haittaisi, koska mieluummin suutelen koiraa, kuin esim. appiukkoa, eikä hänenkään tiskejä pestä sen takia erikseen, että hänellä on huonot hampaat.
Eikö?Itse en suostu edes puhumaan ihmisille joilla on huonot hampaat..