Haittaisiko teitä tällainen juttu ?

• Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Meillä juhlat perjantaina klo 9 ja tosissaan vaikka sinne tulis jengiä raksa-asussa, nuohoajan puvussa, hoitsumekossa ja vessanpönttö olalla ni minä nostan hattua JOKAISELLE, joka kesken työpäivän repeää paikalle.

On se kulkaa pirun hankalaa kun juhlat on keskellä päivää...

Ens vuonna on toisen juhlat klo 9 ja toisen klo 12 (koko koulu ei mahdiu saliin yhtäaikaa). Että koko pvä töistä poissa???? Voi olla aika vaikeeta, typerä koulu tässä asiassa.

Entäs jos
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs jos...:
Kylläpä täällä palstalla tulis kohtaus jos joku äiti ilmoittaisi tulevansa juhliin työvaatteissa tai vaikka verkkareissa, sitä ei kyllä hyväksyttäisi!!!! Se on varma!
Mut mua ei kyllä haittais, olipa sitten isä tai äiti, jos syynä on oikeasti vaikeat aikataulut eikä laiskuus.
Minä varmaan menen työvaatteissa pojan kevätjuhliin, kun ovat työpäivän päätteeksi. Mutta työvaatteet ovatkin tyyliin jakkupuku eli kaipa se on sallittua?
No, työvaatteilla tarkoitin sitä että vaatteista näkee työn jäljen.... Huoh...

outi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tilanne hänellä ois sellanen ettei oo ollut aikaa käydä pukeutumassa ni ei haittaisi. Tärkeätä että oisi paikalla lapsen kannalta ja tietysti oisi kohteliasta pyytää anteeksi asua ja selittää tilanne.
Peesaan. Jos joku ei ymmärrä mitä tarkoittaa kohteliaisuus ni ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Entäs jos...:
Kylläpä täällä palstalla tulis kohtaus jos joku äiti ilmoittaisi tulevansa juhliin työvaatteissa tai vaikka verkkareissa, sitä ei kyllä hyväksyttäisi!!!! Se on varma!
Mut mua ei kyllä haittais, olipa sitten isä tai äiti, jos syynä on oikeasti vaikeat aikataulut eikä laiskuus.
Mietin vähän samaa.
Saattaa tulla sekin päivä, kun mä joudun ilmestymään johonkin kevät/joulujuhlaan turvakengissä, paskalta haisten, lahkeen käänteistä tursuaa turvetta ja tukassa roikkuu heinää.
Ajatellaanko siitäkin sitten vaan, että kiva kun kuitenkin tuli?

Ja juu, mä en erityisesti tuijottele tuon tyyppisissä juhlissa ihmisten vaatetusta, ja korkeintaan ajattelisin, että tosi mukava kun kuitenkin tuli paikan päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
lapselle varmaan on tärkeintä se että se isä tulee paikalle eikä se, mitä sillä on päällä
Aivan!
Tämän päivän työpaineet senmukaisia,että on monella tiukilla päästä lastenmenoihin.
Jos meillä olisi aamusta juhla, niin mies saattaisi juuri noin paikalle pyyhkäistä.
Juhlia ei väliin jättäisi.
Onneksi ovat nyt ilta-aikaan,että saa parempaa ylleen.

ö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ratkasu vois tietenkin olla myös, että mies vaihtais siistimmät vaatteet esim. työautossaan enneku tulis juhlaan. pitäskö sitten tehhä niin ?
Tosiaan. Eikö voisi vaikka pesasta kädet ja naaman vessasa ja vaihtaa autossa vaatteet.=). Mutta musta ei ne vaatteet ole niin tärkeät.

Päiväkodinkin juhla on juhla, joten mielestäni sinne pitäisi pukeutua juhlavammin, mutta en ne nyt niin tärkeitä juttuja ole, että pahalla katsoisisin kuitenkaan, jos ei nyt ihan hikihaise pahasti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Päiväkodinkin juhla on juhla, joten mielestäni sinne pitäisi pukeutua juhlavammin, mutta en ne nyt niin tärkeitä juttuja ole, että pahalla katsoisisin kuitenkaan, jos ei nyt ihan hikihaise pahasti.
Niin mutta miksi järjestävät juhlat tuollaiseen aikaan, kun moni kuitenkin on työssäkäyvä ? Ja kaikki ei tee siistiä sisätyötä =(

vieraS
ratkasu vois tietenkin olla myös, että mies vaihtais siistimmät vaatteet esim. työautossaan enneku tulis juhlaan. pitäskö sitten tehhä niin ?
Kakkossivullako tällainen vaihtoehto vasta huomattiin? Ei varmaankaan ole vaikea ottaa hieman siistimpiä vaihtovaatteita mukaan ja vaihtaa ennen juhlia autossa tai vaikka juhlapaikalla vessassa. Kannattaisin tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:
Kakkossivullako tällainen vaihtoehto vasta huomattiin? Ei varmaankaan ole vaikea ottaa hieman siistimpiä vaihtovaatteita mukaan ja vaihtaa ennen juhlia autossa tai vaikka juhlapaikalla vessassa. Kannattaisin tätä.
tää tietty hyvä vaihtoehto... mutta mun tapauksessa kävi niin, etten tienny joutuvani jäämään myöhempään töihin, joten ei tullu mieleen ottaa vaihtareita mukaan

Saraldo
Periaatteessa juhliin pukeudutaan vähän paremmin, mutta jos vaihtoehtona on se, että isän pitäisi jäädä kokonaan pois, niin antaa mennä vaan raksavaatteissaan :) . Tuo vaihtovaatteet autossa -juttu vois kyllä olla hyvä. Meillä on juhla klo 18, mikä on mielestäni oikein hyvä aika. En ymmärrä, miten jotkut pitää juhlat esim. klo 9? Kuinka monen vanhemmat sinne oikeasti noin vain pääsee?

no ei tietenkään
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Että lapsenne päiväkodin kevätjuhlaan tulis jonkun lapsen isä työvaatteiss raksalta ? Eli että ois likaset housut ja turvakengät ? Mitä ajattelisitte ?
ei tietenkään miehen pukeutuminen häiritse ketään. täällä haukutaan lapsia ja äitejä ja palvotaan miehiä, ihan kuten yhteiskunnassa yleensäkin.

Yhteistyössä