Haittaako miehiä, jos nainen on ilman meikkiä eri näköinen/rumempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Henna";29201105]Kuulepas ukko. Minulla on kaikki nuo mainitsemasi asiat kunnossa, mutta rasvaisena kiiltelevä punainen naama vain pilaa kokonaisuuden. Sitä on ihan pakko korjailla.[/QUOTE]

No korjaa sitten. Alkuperäinen kysymys oli "haittaako MIEHIÄ?". Sinunkin vastauksesi kertoo, että haittaa lähinnä huonon itsetunnon omaavia NAISIA. Ei pidä tuijottaa sitä peiliä joka aamu 30 cm päästä ja etsiä niitä "virheitä" kasvoistaan.

Kasvojen iho rauhoittuu, kun jätät sen viikoksi rauhaan peittävältä meikiltä.

No korjaa sitten. Alkuperäinen kysymys oli "haittaako MIEHIÄ?". Sinunkin vastauksesi kertoo, että haittaa lähinnä huonon itsetunnon omaavia NAISIA. Ei pidä tuijottaa sitä peiliä joka aamu 30 cm päästä ja etsiä niitä "virheitä" kasvoistaan.

Joo just. Sen takia esimerkiksi kaikilla miehillä on tosi kaunis ja virheetön iho kun eivät meikkaa. Eiku...

Joo just. Sen takia esimerkiksi kaikilla miehillä on tosi kaunis ja virheetön iho kun eivät meikkaa. Eiku...

Ei minulla ole tosi kaunis ja virheetön iho eikä ole tarviskaan - miksi haluaisin näyttää photoshopatulta sateenkaaripojalta? Naamataulu on kuitenkin normaali ja meille miehille se riittää.

Muttaa edellenkään miehenä ei haittaa se meikkaamattomuus. Minua kiinnostavat luonnolliset naisen näköiset naiset, pellemaalatut ovat turn-off.

Laitoin ripsaria kerrankin jokunen viikko sitten niin mieheni kommentoi, että parempi ilman. En jaksa sitte meikata ees, kun vastaanotto ei oo mitenkään innostunut. Varjostuksia tai edes meikkivoidetta en osaa käyttää. Luulisin, että jos jättää meikkaamatta, siihen tottuu aika nopeasti.

Meillä mies ainakin on sanonut että olen kauniimpi ilman meikkiä ja meikin kanssa oudonnäköinen..on varmasti tottunut meikittömään naamaan kun en kotona ollessa jaksa meikata enkä kyllä meikkaa töihinkään (miksi pitäisi, ei ne mummelit siellä arvostele mua naaman perusteella:)

Väärin, kerroin myös mieheni mielipiteen eli hän tykkää katsella minua mielummin meikattuna. Huomaa, ettet tiedä oikeista iho-ongelmista yhtään mitään, kuten vaikkapa tästä couperosa-ihosta. Ei se rauhoitu meikittömyydellä.

Mies sanoo usein, että näytän kauniilta. Oli meikkiä tai ei. Mutta tykkää silti, jos olen laittanut kevyen meikin. Mulla on silmälaist, tummilla kehyksillä ja kyllä ne silmät jää aika valjuiksi jos niihin ei vähän ehostusta laita. Mulla menee perusmeikkiin noin 3 min ja se riittää normipäivään (hieman peitekynää ja puuteria, poskipunaa, kulmiin ja ripsiin väriä ja se on siinä).

Perusnätti vaalea nainen on itse asiassa ihan jumalattoman upea ilman meikkejä tai hyvin hillityssä meikissä. Vahva meikki pilaa kuulaan naisen ulkonäön. Hyvin tummahiuksinen ja vahvapiirteinen nainen voi käyttää vahvempaa meikkiä, mutta ei välttämättä tarvitse hänkään. Tämähän on toki ihan puhdas makuasia, mutta monet tuntemani miehet ovat samaa mieltä.

[QUOTE="Henna";29200973]Minun mieheni on joskus sanonut suoraan, että näytän aika kammottavalta ilmestykseltä ilman meikkiä ja tykkää, että ehostan vähän itseäni. Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Haluan ajantella myös kanssaihmisiäni ja siksi meikkaan aina töihin mennessäni.[/QUOTE]

:D haha, ihana mies.

Mutta juu, itse tiedän että olen aika karsean näköinen ilman mitään meikkiä (silmäpussit ja pienet vähäpätöiset ripset, yök). Ja mies on joskus sanonut kun olen meikannut illanistujaisia tai juhlia varten, että olisi kiva jos joskus ihan arkenakin voisin tuolta näyttää :D

Heh, mies täällä jakelee kauneudenhoitovinkkejä naisille, vaikkei tiedä mistään mitään. Tiedoksesi, ettei couperosa-iho rauhoitu, vaan on aina punainen.

Toinen korjaus siihen, että minulla ei itsetunnossa mitään vikaa, mutta en silti halua näyttää keitetyltä ravulta ihmisten ilmoilla liikkuessani, koska ihon 'virheet' voi helposti piilottaa peitevoiteella.

Minun mieheni on sanonut, että tykkää siitä, kun meikkaan eli hän ainakin selkeästi tykkää katsella minua mielummin ehostettuna kuin luonnontilassa. Ymmärrän tämän hyvin, koska sopivalla meikillä saan itseni todellakin muuttumaan punakasta possusta huikeaksi kaunottareksi. Itsekin tykkään katsella miestäni mielummin huoliteltuna.

Yhteistyössä