haiseva vastalause!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riittää

Vieras
Mä alotan oikein tahallani ja uhallani "hyvyys -kampanjan"! olen ihan helvetin kyllästynyt tähän nykymenoon ja teen tämän anarkistisella asenteella, en kukkahattutäti -meiningillä sillä mua vituttaa jo niin paljon! maailma tuntuu olevan aika paska paikka vaikka joskus muuta yritin ehkä kuvitellakin. mutta siis mun haiseva vastalause olkoon edelleen sanat kiitos, anteeksi, ole hyvä jne. nyt vaan ehkä kovemmalla äänellä. ja kyllä, aion uskaltaa silloin tällöin vaihtaa muutaman sanan tuntemattomien kanssa jos tarve niin vaatii! ja aivan varmasti kiitän bussikuskia ja näkyvästi! nämä em. asiat kun eivät kuulu mm. "terveiden" helsinkiläisten toimintatapoihin! voi perkele sanon minä ja että hullu on se mykkä, ei se joka osaa olla nätisti ja normaalisti muiden kanssa ja ottaa näitäkin huomioon! yritin muuttua mykäksi muita väisteleväksi haamuksi, mutta tuli siitä helvetin paljon pahempi olo. joo ja kohdelkaa edelleen mua niinkuin lystää, vaikka kuin näkymätöntä, mutta minä ainakin aion jatkossakin huomata teidät! ei voi olla niin, että kellään ja millään ei ole väliä (paitsi talouskasvulla, omilla ja naapurin rahoilla...). mä aionkin olla köyhä mutta onnellinen, lällällää :P

eli hyvää ja ihanaa joulun odotusta kaikille! ja mukavaa päivän jatkoa!

Okei... En tiedä missä päin oikein vaikutat, kun tollaisia ihmisiä kohtaat, mutta kyllä suurin osa minun lähipiiristäni täällä Helsingissä osaavat olla kohteliaita. Minun lähipiirini osaa myös yksinkertaisimmat äidinkielenoppitunnilla opitut säännöt, eli lause aloitetaan aina isolla kirjaimella. Niin laiska ei voi olla, etteikö sitä voisi tehdä.

Yhteistyössä