haiseva pimppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haju"

Vieras
Onko se joku ikäjuttu, kun on alkanut alapää haista voimakkaalle, ei pahalle, mut voimakkaalle. Pesut ja muut hygienia jutut on kunnossa, samalla tavalla aina ollu, lääkärissä on käyty ja kaikki kokeet puhtaita... Ikää alkaa olemaan 40 vuotta, voiko se olla joku hormonijuttu?

PS: Aihe varmasti kirvoittaa asiattomia kommenttejakin, mutta jos joku kypsempi naisihminen osais auttaa??

Syötkö paljon herkkuja? Hiiva bakteeri pääsee jylläämään. Onko mahdolliset tulehdukset pois suljettuja? Itse olen pian 40 muttei ole kyseistä ongelmaa...en sano pahalla

[QUOTE="Satu";24907625]Syötkö paljon herkkuja? Hiiva bakteeri pääsee jylläämään. Onko mahdolliset tulehdukset pois suljettuja? Itse olen pian 40 muttei ole kyseistä ongelmaa...en sano pahalla[/QUOTE]

Syön jonkun verran, mutta en enempää kuin ennenkään... Täytyy vissiin alkaa sokerilakko ja katsoa vaikuttaako se... Mäkin oon muuten satu...

[QUOTE="haju";24907668]Syön jonkun verran, mutta en enempää kuin ennenkään... Täytyy vissiin alkaa sokerilakko ja katsoa vaikuttaako se... Mäkin oon muuten satu...[/QUOTE]

Kokeile oikeesti. Jos syö paljon karkkia ja muita herkkuja niin vaikuttaa varmasti hiivasyndroomaankin

[QUOTE="pilkunviilaaja";24907682]Anteeks nyt mutta aikuisella naisella se elin on jotain ihan muuta kuin PIMPPI! :D[/QUOTE]

Sanos muuten sitten, että mikä olis parempi sana. Mä en ainakaan keksi. Joku vagina vai? Mutta asiaan, ystävälläni oli samaa ongelmaa ja hänelläkin oli hiivasyndrooma. Hiiva on muuten sieni, ei bakteeri. Aika kauan kesti, että se hävisi hänen elimistöstään, tai en tiedä häviääkö se koskaan ihan kokonaan. Hän oli tosi kova herkuttelija. Voihan ap:lla olla joku muukin syy tietysti.

Eikö ne mainosta televisiossa nyt sitä lactalia vai mikä se oli? Senhän pitäisi nimenomaan vain tasapainottaa ph:ta tms. Eli jos kyse ei ole mistään tulehduksesta niin voihan siellä vain olla joku juttu epätasapainossa...

[QUOTE="pilkunviilaaja";24907682]Anteeks nyt mutta aikuisella naisella se elin on jotain ihan muuta kuin PIMPPI! :D[/QUOTE]

Ai on vai? Olen 45-vuotias ja ystävieni kanssa käytämme nimenomaan sanaa pimppi (siis asiallisissa keskusteluissa, esim. juteltaessa vaihdevuosista ja niiden alkamisista), koska se on suht' nätti. Vagina ei oikein kaveripiirissä puhekieleen istu ja muut sanat on rumia.

Mä ihmettelin joitain vuosia sitten, kun parit vähän vanhemmat kaverit puhu samast vaivasta. Kysyin niiltä, et mitenkä muka voivat haista ja sanoivat, et vanhemmiten on alkanu. Nyt oon täs pikku hiljaa huomannu itelläni olevan samaa vaivaa. Ikää on 38. Eli jos tästä voi jotain johtopäätöst vetää, ni voishan se olla joku hormonaalinenkin juttu. En mäkään muuta keksi. Tai sit se Lactal vois auttaa, pitäis kokeilla.

Yhteistyössä