haiseeko teidän astianpesukone kalalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ansku"

Vieras
haiseeko teidän astianpesukoneet "kalalle" jos laitatte sen pesemään illalla ennen nukkumaan menoa ja avaatte vasta aamulla?

ärsyttävää mutta kun en jaksais ootella sitä yötä myöten ku pesee niin kauan..

Ei yleensä. Vaihda pesuainetta tehokkaaksi vaikka SUN- merkkisiin. Mitkään eko-aineet ei oo hyviä ja ne pilaa koneen lopulta aika nopeesti. (ei tähän viitsi kertoa sihtien pesusta eikä koneen tehopesusta, ne olet kuitenkin jo ajatellu alta pois?)

[QUOTE="tytteli";25567550]Ei yleensä. Vaihda pesuainetta tehokkaaksi vaikka SUN- merkkisiin. Mitkään eko-aineet ei oo hyviä ja ne pilaa koneen lopulta aika nopeesti. (ei tähän viitsi kertoa sihtien pesusta eikä koneen tehopesusta, ne olet kuitenkin jo ajatellu alta pois?)[/QUOTE]

mulla on sun-merkkistä, viikonloppuna putsasin kaikki osat ja tein sen tehopesun sillä jauheella. ja silti haisee....

Joskus tuoksahtaa, ja silloin vika löytyy yleensä paskaisista sihdeistä. Joskus kalaruoasta jää koneeseen aromit, silloin auttaa kun laittaa puolikkaan sitruunan aterintelineeseen.
Tuo on täyttä puppua, että ekomerkit pilaa koneen.

Alkuperäinen kirjoittaja löyh;25567581:
Joskus tuoksahtaa, ja silloin vika löytyy yleensä paskaisista sihdeistä. Joskus kalaruoasta jää koneeseen aromit, silloin auttaa kun laittaa puolikkaan sitruunan aterintelineeseen.
Tuo on täyttä puppua, että ekomerkit pilaa koneen.

Siis pesun ajaksi :)

Ei koska meillä ei koskaan jätetä astianpesukonetta niin päälle, että itse nukumme tai olemme pois kotoa.

Työkaverin pesukone syttyi palamaan ja oli hiuskarvan varassa että äiti ja lapsi ehtivät ulos. Olivat menneet nukkumaan ja isä oli lähtenyt yövuoroon, kone jäi yksinään pesmän ja syttyi palamaan.

[QUOTE="vieras";25567650]Ei koska meillä ei koskaan jätetä astianpesukonetta niin päälle, että itse nukumme tai olemme pois kotoa.

Työkaverin pesukone syttyi palamaan ja oli hiuskarvan varassa että äiti ja lapsi ehtivät ulos. Olivat menneet nukkumaan ja isä oli lähtenyt yövuoroon, kone jäi yksinään pesmän ja syttyi palamaan.[/QUOTE]

kiitos vastauksestasi :)

Yhteistyössä