Haiseeko tässä korottamiset jo??

Alkuperäinen kirjoittaja voihan kikatus:
Mitä tuolla on väliä... kuka hullu noin paljon käytetystä vaatepaketista maksaisikaan...!

Minä oikeastaan voisin maksaa, ihan uusia vaatteita paljon, mutta en jaksa alkaa kilpahuutamaan tuollaisen kanssa, jolla on yksi palaute - minusta haiskahtaa tuo :snotty: :snotty:

haiskahda kun katsoo mitä kohteita tuo 1 palautteinen on aiemmin huudellut.
Tämä myyjähän on omakuvauksen mukaan yhden tytön äiti ja 1 palautteinen on huudellut pienempiä tytönvaatteita ja pojan haalareita.mm..

Ei tuo hintakaan minusta vielä paha ollenkaan jos vaatteet ovat kuvatun laisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja voihan kikatus:
Mitä tuolla on väliä... kuka hullu noin paljon käytetystä vaatepaketista maksaisikaan...!

Minä oikeastaan voisin maksaa, ihan uusia vaatteita paljon, mutta en jaksa alkaa kilpahuutamaan tuollaisen kanssa, jolla on yksi palaute - minusta haiskahtaa tuo :snotty: :snotty:

siis joskushan jokainen on Huutonet-harrastuksen aloittanut! Ei kai sullakaan siellä heti oo ollu 100 palautetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
yksi palaute vaan, ettei olisi myyjän toinen tunnus??
viimeviikolla mullakin oli vaan yks palaute, olin yhden kerran ostanut huutiksesta. nyt onkin "jo" 5.

paljoko siellä pitää olla palautetta että on "luotettava"??
pitääkö mun nyt huutaa kaikkea paskaa että saan "luotettavuuden" kuntoon??

mua ei kiinnosta seilata siellä, mun systeri kulkee ja se vinkkaa jos siellä on jotain mitä mun pitäis kattoo. ennen systeri huus mun puolesta omilla nimillään, mutta nyt pari kk sitten loin omat tunnukset.

ja jos touhu on tommosta "kyttäystä" niin taitaa noihin palautteisiin jäädäkin, ostetaan kaupasta.

Yhteistyössä