Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.

Viimeksi muokattu:
Mä en vois olla pikkumunan kanssa, en todellakaan. Kerran olen katkarapua testannu ja ois tehny mieli lähtee samantien menee kun sen näin. Oli viimeinen kerta, kun lähen mihen matkaan ilman pippelin tarkistusta. Tuon jälkeen koitin aina baarissa et minkä kokoinen kaveri siellä pöksyissä on.

Kait saatoit kaverin erektioon ennen testausta? Ilman erektiota mitta on ehkä _hiaman_ pielessä etkä saa minkäänlaista kuvaa ereketiokoosta.

Mulle ei ole vielä liian pientä nakkia tullut vastaan. Mulla on onneksi alapäässä hyvä tunto, pieni hipaisu riittää jo järisyttävään orgasmiin. En ole koskaan kokenut ison lerssin olevan erityisemmin kiihottava, tai haluttava, sellainen tekee liian kipeää. On meinaan ollut niinkin suurta tarjolla, ettei oo kunnolla mahtunut sisään.

Tuntuu ihan älyttömän pahalta edes ajatella näin. Mies on niin kultainen mulle.
Ei tosiaan onnistunut esim se, että olisin nostanut jalat miehen ulkapäille.
Ei se nyt mikään ihan onnettoman pieni ollut siis todellakaan, mutta pieni.
Helppoahan se on moittia mutta ei sitä itse ole päättänyt minkälaisen pippelin on saanu on se ikävää kun on eläny Prinse nakin kanssa koko ajan.naiset kun sen lopulta löytää sanoo onpas kaunis pienoismalli.

Yhteistyössä