Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29091013]Niin, voi olla erinomaista, mutta en siinä nyt ihan sitä tarkoittanut, että AINA ilman yhdyntää :D

Voiko olla niin isoa messuhallia, että suurikaan patonki ei oikein saa mitään nautintoa?

Ja vähän nyt... no... ei se nyt voi ihan niinkään olla, että nainen makaa ja odottaa, että iso kulli tyydyttää. Jos vähän vaivautuu itsekin kokeilemaan eri asentoja jne. ensin, ennen kuin tuomitsee toivottomaksi (siis jos muutoin on ihan oivaa aviomiesainesta)?[/QUOTE]

Sitähän se käytännössä liian pienen kanssa olisi :'(

Ja tuskinpa nyt oikeasti kovin moni muuten seksuaalinen ihminen jolle se koko myös merkitsee jotain, odottaa että hänet vain tyydytetään kun itse lahnana makaa. Olen jotenkin ollut siinä uskossa, että silloin puhutaan niistä naisista joilla on 9 kertaa 10:stä päänsärky kun mies ehdottelee ja mitään "ylimääräistä" on koskaan turha odottaa.

Henkilökohtaisista mieltymyksistähän siinä on kyse. Jotkut miehet karsastaa synnyttäneitä naisia ihan ennakkoluulojen perusteella, jotkut naiset pienimunaisia miehiä. Voihan olla että kokemus muuttaa näkemyksen, tai sitten todistaa ennakkoluulon todeksi. Ja edelleenkin, joillekin tärkeintä on se, että mies on huomioonottavainen ja hyvä isä, joillekin seksi näyttelee todella suurta roolia parisuhteessa. Näin ollaan erilaisia.

No siis... Mun miehellä on "lepotilassa" pieni, mutta taasen taistelutilassa iso. Ekan kerran kun harrastettiin seksiä, niin miestä jännitti ja sillä oli sellanen semistondis sen takia. Luulin siis että miehellä oli pieni, mutta hopsansaa - eipä ollutkaan sitten kun päästiin vauhtiin.... Voisko teillä olla samasta kyse? ;)

Pienikaluisille tiedoksi, tiedän naisia, joille tuolla koolla ei oikeasti ole juuri väliä. Itse en valitettavasti voi sanoa niin. Ei mahda mitään. Ei ole tarkoitus loukata pienimunaisia miehiä (minkäs he sille voi!) mutta joillekin koolla on väliä. Eikä se siitä muuksi muutu ajan myötä. Riippuu siitä, kuinka tärkeää seksi on ap:lle.. Siinä ei kyllä auta apuvälineet ja muu aktiivisuus, kun tulee panemisen aika (ja sen on seksissä tultava), eikä miehellä ole siihen välinettä. Keskikokoisella pärjää vielä varmasti, mutta isoa tekee kyllä mieli, jos ei sitä vuodesta toiseen saa.
Sen takia lesboiluhommatkin tuntuu niin älyttömän vierailta.. Jotainhan siinä jää seksissä puuttumaan, vaikka millä sauvalla suristeltaisiin.

Kyllähän se pieni koko vaikuttaa asentoihinkin. Mun miehellä ei nyt mikään ihan pieni ole, mutta ei suurikaan. En ole mitannut, mutta sanotaan, että noin 11-12cm täydessä koossaan. Me ei voida olla esim. lusikassa, koska se luiskahtaa koko ajan ulos. Lähetyssaarnaaja ja takaapäin sensijaan tuntuvat oikein hyvältä :)
Näin kahden synnytyksen jälkeenkin ;)

Vastauksia kiitos: 1cm 5cm 8cm 10cm 12cm 15cm vai minkäkokoinen?

Miksi naiset aina sanovat penistä pieneksi,mutta eivät koskaan sano minkäkokoinen on pieni.

Puhumattakaan siitä onko kyseessä lepomitassa vai jäykkänä

[QUOTE="vieras";29090967]Jos oli teidän eka kerta ja miestä vähän jännitti niin ei ollut ihan täydessä iskussa? :O[/QUOTE]

Ei se siitä isone..

No ei kyllä helvetissäkään voi. Pystytkö kuvittelemaan 30v eteenpäin ilman yhtä ainutta yhdyntää? Tai aina tungetaan jotain kumista irtokalua jos jotain isompaa sisään menee? Ei helvetissä.. Kyllä siitä jää jo aika kiitettävän iso siivu "normaalia parisuhteen läheisyyttä" kokematta jos ei myös sitä yhdyntää ole saatavilla. Tsiisus..

Entäs sitten esimerkiksi naisparit? Jääkö heiltä "normaalin parisuhteen läheisyys" kokematta kun kummallakaan ei ole penistä omasta takaa? Entä kokevatko miesparit sen "normaalin parisuhteen läheisyyden" kaksinkertaisena kun kummallakin on kalu jalkojen välissä?

Tarttee sanoo, et ite ottaisin fiksun ja kivan miehen pienellä munalla, kun aivottaman ääliömiehen jollakin jumalattomalla vehkeellä. Eipä ihme, kun monet jatkuvasti haukkuvat miehiään, ja lopulta yhteinen tie päättyy eroon, kun valintakriteerinä on ollut munan koko. :o

Jos miehen penis todella on kuin katkarapu, niin ymmärrän pointin, mutta semmosella keskimäärästä pienemmälläkin (eikös keskikoko jonkun tutkimuksen mukaan ollut seisokissa n. 15cm) tekee jo vaikka mitä. Eikä semmonen jumalaton halko takaa mitään, jos mies ei muuta osaa tehdä kuin nylkyttää itelleen nautinnon, ilman mitään alkuleikkejä ym.

[QUOTE="vieras";29091203]Entäs sitten esimerkiksi naisparit? Jääkö heiltä "normaalin parisuhteen läheisyys" kokematta kun kummallakaan ei ole penistä omasta takaa? Entä kokevatko miesparit sen "normaalin parisuhteen läheisyyden" kaksinkertaisena kun kummallakin on kalu jalkojen välissä?[/QUOTE]

Minä olen hetero, eikä minulle ainakaan riittäisi pelkkä läheisyys naisen kanssa. Homoilla taas on omat mieltymyksensä. Heterona kaipaan normikokoista munaa jalkojeni väliin.

[QUOTE="vieras";29090929]Haittaisi todella paljon. :( Rumaahan se on sanoa näin... Mutta minulle seksi on todella tärkeä asia. Kaikille ei ole ja sellaiselle naiselle pienivehkeinen mies olisi varmaan ihan ok.[/QUOTE]

Ajattelen ihan samoin. Jos asia jo ekatreffeillä häiritsee, ei se muna siitä mihinkään tule kasvamaan. Mun mielestäni on ihan älytöntä, että nainen ei saisi paljastaa mieltymystään isomunaisiin miehiin ja tehdä valintaansa sen perusteella, mutta miehillä tuntuu olevan kuitenkin täysi oikeus dissata naisia, joilla on esim. liian isot tai pienet tissit.

Mun mielestäni on vähintäänkin reilua, että kukaan ei minun kanssani ole, jos ei koe minua aidosti kiihottavana. Miksi siis pitäisi vaan yrittää opetellaa pitämään pienestä munasta, jos siitä ei kerran pidä? On molempia osapuolia kohtaan reilumpaa, että sinä etsit isomunaisemman miehen ja mies etsii naisen, joka pitää pienistä munista.

Mun ekalla poikakaverilla oli iso 20cm ja tokalla keskikokoinen eli 10cm. Ei siihen pieneen tottunu ei sitten millää. Nykyisellä on just passeli 16cm.

Kuka oikeesti mittaa miehensä munan? Miksi? Siksikö, että saa laittaa sen plussan palstalle?

Taitaisi olla hiukan erikoista, että sanoisin illalla: Pannaanko sen verran, että saan mitat plussalle?

Kuka oikeesti mittaa miehensä munan? Miksi? Siksikö, että saa laittaa sen plussan palstalle?

Taitaisi olla hiukan erikoista, että sanoisin illalla: Pannaanko sen verran, että saan mitat plussalle?

me mitattiin miehen kanssa ihan vaan huvikseen, pienessä hiprakassa oltiin ja sellainen vaan tuli mieleen :D mutta meillä seksi ei olekaan mikään haudanvakava asia ettei voisi välillä vähän hullutella :)

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Ai jos olisin suostunut avioon, vaikka vehje ois ollu normia pienempi? Ihan vaan siks, että meidän persoonat sopii yksiin parhaiten?

Eli Datalla on pieni muna ::::-----DDD
pikkupenis.png

Mun mielestäni on ihan älytöntä, että nainen ei saisi paljastaa mieltymystään isomunaisiin miehiin ja tehdä valintaansa sen perusteella, mutta miehillä tuntuu olevan kuitenkin täysi oikeus dissata naisia, joilla on esim. liian isot tai pienet tissit.

Et sä tissejä tartte yhdyntään. Silloin ollaan samalla viivalla, jos miehet dissaa löysiä pilluja. Olishan sekin älytöntä, ettei mies saisi valita naista sen perusteella, kenellä on tiukka pillu.

... uusintaa pitää ehdottomasti ottaa, ennekuin voi varmaksi sanoa onko oikeasti pieni.. jännitys, alkoholi tms voi vaikuttaa paljonkin siihen kokoon, ja sitäpaitsi miehen penishän kasvaa iän myötä -ei nyt tietysti mitään kymmeniä senttejä mutta kuitenkin. meillä miehen mitta ja paksuus vaihtelee aikalailla urheilun/urheilemattomuuden, tupakoinnin/tupakattomuuden ja alkoholin vaikutuksesta ja myös muuten vireystilasta. ja eiköhän kuitenkin miljoona kertaa tärkeämpää ole se teidän välinen yhteys, kemia ja viihtyvyys kuin se koko. seksi voi olla parhaimmillaan järisyttävät ihanaa ja parantua vain aikojen saatossa, ja munan mitalla taitaa olla vähiten vaikutusta asiaan miten ja millaiseksi se seksielämän kehittyy.

Yhteistyössä