Ne vaatteet haisi ihan jolleki hyönteismyrkylle. Siis samanlaiselle ku jos ostat jotain HM:n kamaa tai muuta myrkyillä kyllästettyä. Ei oo ennemmin ollu mitään hajuja niissä! Oon siks ostanu ku ovat olleet Euroopassa tehtyjä, nyt oli valmistusmaaksi merkitty Turkki. Alkaako valua kyseisen firmankin tuotanto Kiinaa kohti...?
laatukin on huonontunut, jo viimeksi ku tilasin nii ei ollu yhtä hyviä kuin ennen. Pitänee vaihtaa merkkiä, mikähän ois hyvä??
laatukin on huonontunut, jo viimeksi ku tilasin nii ei ollu yhtä hyviä kuin ennen. Pitänee vaihtaa merkkiä, mikähän ois hyvä??