J
justus
Vieras
Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja justus:Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ap, en pääse lainaamaan siun tekstiä mutta luin sen tuon siun vastauksen miun kysymykseen..
kyllä oot tosi vaikeessa tilanteessa! mie kyllä soittasin soskuun ja sanosin että mitäs nyt? ja saman tekisin kelalle myös. onko siulla mahiksia vaihtaa kirjoja vaikka siun vanhempien tai kavereiden tai muitten sukulaisten luo siksi aikaa ku oot tuossa koulutuksessa? ihan vaan sen takia että ootte "asumuserossa" tuon kuukauden tai vaikkapa parikin niin saat sitte tukea?
valitettavaa mutta totta, monet joutuvat näin tekemään. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja justus:Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
mä mitään työttömyyskorvausta saa, olen 21v ja ammatiton, ja työkkäri sanoo etten saa edes sitä kulukorvausta 8e koska on työssäkäyntialueen sisäpuolella, se siis selityksenä..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja justus:Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
mä mitään työttömyyskorvausta saa, olen 21v ja ammatiton, ja työkkäri sanoo etten saa edes sitä kulukorvausta 8e koska on työssäkäyntialueen sisäpuolella, se siis selityksenä..
mä oon myös alle 25v ilman ammattia oleva henkilö ja aloitan tammikuussa samantyyppisen koulutuksen kun säkin ja työmarkkinatukea on mulle luvattu se 540e/kk. en tajua mikset säkin saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja justus:Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja justus:Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
mä oon myös alle 25v ilman ammattia oleva henkilö ja aloitan tammikuussa samantyyppisen koulutuksen kun säkin ja työmarkkinatukea on mulle luvattu se 540e/kk. en tajua mikset säkin saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja justus:Onko koulutus työvoimapoliittinen? Eli onko työkkärinjärjestämä? Jos on niin saat sen 8e verotonta kulukorvausta joka päivä. Lisäksi saat normaalin työttömyyskorvauksen jonka saat nytkin.
Mikä kesto? Riippuuko siitä? Mulla alkaa siis 12.11.07 ja loppuu 10.12.07 ja koulupäiviä eli arkipäiviä on 21 ja viikonloput mukaanlukien kesto on 29päivää...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikuttaa vähän siltä että on omaakin syytä tätä tilanne. Ensin sossun "huijaus" ja toiseksi se että et syksyn yhteishaussa hakenut tarpeeksi moneen paikkaan. En mitenkään nyt halua haukkua tms, tiedän että tämä systeemi on p:stä, mutta itse olet tilanteesi aiheuttanut. Kun jätit hakematta vaadittuun määrään.
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikuttaa vähän siltä että on omaakin syytä tätä tilanne. Ensin sossun "huijaus" ja toiseksi se että et syksyn yhteishaussa hakenut tarpeeksi moneen paikkaan. En mitenkään nyt halua haukkua tms, tiedän että tämä systeemi on p:stä, mutta itse olet tilanteesi aiheuttanut. Kun jätit hakematta vaadittuun määrään.
Kerroppa mistä vitusta mä olisin tiennyt että PITÄÄ hakea kolmeen?
Kun työkkärissä eivät kerro eikä missään hakuohjeissakaan lue.
Ja toisekseen, mä mitään huijannut.
tiedän monia jotka asuu erillään mutta ovat kihloissa ja sossu tietää sen, mutta se on heidän oma asia miten toimii, ja mun kohdalla sama on väärin. ja samasta sossusta kyse mutta eri virkailijasta. Tää vitun yhteiskunta on erilainen eri ihmisiä kohtaan. minä joka haen joka vitun viikko jotain työtä ja kaveri joka makaa vaan kotona ja on kihloissa mutta eivät asu yhdessä ja sossu tietää koko jutun saa perusturvaa vaikkei hakisi mihinkään...
Pitäiskö tekaista itselleen sairaan paperit, siis masentuneen paperit että ei jaksa mitään eikä tykkää mistään ja muuttais taas yskin asumaan.. Saisko sitä sitten jotain rahaa elämiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25v. ei saa ylläpitokorvausta ja työkkäristä laitetaan lausunto koulutuksen ajalle, joten se on sitten Kelasta kiinni maksaako he vaiko ei, eli ei ole työkkäristä kiinni =)
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikuttaa vähän siltä että on omaakin syytä tätä tilanne. Ensin sossun "huijaus" ja toiseksi se että et syksyn yhteishaussa hakenut tarpeeksi moneen paikkaan. En mitenkään nyt halua haukkua tms, tiedän että tämä systeemi on p:stä, mutta itse olet tilanteesi aiheuttanut. Kun jätit hakematta vaadittuun määrään.
tiedän monia jotka asuu erillään mutta ovat kihloissa ja sossu tietää sen, mutta se on heidän oma asia miten toimii, ja mun kohdalla sama on väärin. ja samasta sossusta kyse mutta eri virkailijasta. Tää vitun yhteiskunta on erilainen eri ihmisiä kohtaan. minä joka haen joka vitun viikko jotain työtä ja kaveri joka makaa vaan kotona ja on kihloissa mutta eivät asu yhdessä ja sossu tietää koko jutun saa perusturvaa vaikkei hakisi mihinkään...
Pitäiskö tekaista itselleen sairaan paperit, siis masentuneen paperit että ei jaksa mitään eikä tykkää mistään ja muuttais taas yskin asumaan.. Saisko sitä sitten jotain rahaa elämiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja niin tuota:Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikuttaa vähän siltä että on omaakin syytä tätä tilanne. Ensin sossun "huijaus" ja toiseksi se että et syksyn yhteishaussa hakenut tarpeeksi moneen paikkaan. En mitenkään nyt halua haukkua tms, tiedän että tämä systeemi on p:stä, mutta itse olet tilanteesi aiheuttanut. Kun jätit hakematta vaadittuun määrään.
eikös se siinä yhteishaku paperissa jo ole että 3...
Alkuperäinen kirjoittaja asenne:Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikuttaa vähän siltä että on omaakin syytä tätä tilanne. Ensin sossun "huijaus" ja toiseksi se että et syksyn yhteishaussa hakenut tarpeeksi moneen paikkaan. En mitenkään nyt halua haukkua tms, tiedän että tämä systeemi on p:stä, mutta itse olet tilanteesi aiheuttanut. Kun jätit hakematta vaadittuun määrään.
no jo on vittu vittu vittu loistaa sieltä tekstistä..anteeksi vaan mutta kyllä se sinä huijannu olet sossua JA YHTÄALAILLA SINÄ MAKAAT KOTONA KUIN SE TUTTUSIKIN
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Soitto siis kelalle. Heti huomenna. Kiitos! Edes tätä selvitystä ei työkkärinämmä kertonut mulle, vaan selitti vaaan etten saa mitään kulukorvauksia...
Hohhoh!
Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja asenne:Alkuperäinen kirjoittaja onneton kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikuttaa vähän siltä että on omaakin syytä tätä tilanne. Ensin sossun "huijaus" ja toiseksi se että et syksyn yhteishaussa hakenut tarpeeksi moneen paikkaan. En mitenkään nyt halua haukkua tms, tiedän että tämä systeemi on p:stä, mutta itse olet tilanteesi aiheuttanut. Kun jätit hakematta vaadittuun määrään.
no jo on vittu vittu vittu loistaa sieltä tekstistä..anteeksi vaan mutta kyllä se sinä huijannu olet sossua JA YHTÄALAILLA SINÄ MAKAAT KOTONA KUIN SE TUTTUSIKIN
Vittu kuuluu just nyt joka lauseeseen. Sen verran ottaa päähän kun tuollaiset kuin sinä tulevat keskusteluun josta tiedä kaikkea.. Mutta pidä sinä omat mielipiteet ja kirjoita vaikka täällä mutta en jaksa noteeraa niitä enää.
Sen sanon että minä olen ollut aktiivinen työnhakija, kaverini ei.
Mulla parhaimpina viikkoina 4eri hakua työpaikkoihin, kaverilla 0hakua 3kk sisällä! Että ihan eri viivoilla ollaan vaikka en olekaan saanut työpaikkaa.