Häiden järjestäminen 80-100:lle ihmiselle 5000:lla eurolla, mahdollistako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiphei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Argh";24896725]Onnistuu, jos niin haluaa. Meillä vietettiin pienemmät häät (joku 30 henkeä) 3000 euron budjetilla ravintolassa, koska häät pidettiin eri paikkakunnalla kuin missä asuttiin ja vaikka talkoilla mielelläni juhlia teenkin, en halunnut sitä omiin häihini. Tarjoiluun pitää joka tapauksessa palkata henkilökuntaa, niin että samalla tilaa sitten koko pitopalvelun.

Sormuksista ei tingitty, koska niitä katsellaan lopun ikää, puvut löytyivät halvalla. Omani tilasin nettikaupasta (korsettiselkä eli säädettävissä eikä kaivannut korjausta) ja miehelle löytyi puolivahingssa uusi puku talvialesta 150:llä. Siskoni ja äitini hankkivat ja laittoivat tulppaaniasetelmat pöydille, musiikki tuli levyltä ja tanssimaan porukka sai mennä ravintolan humppapuolelle, jos halusi. Vihkiminen suoritettiin juhlapaikalla, maistraatin sivuilta löytyy hinnasto. Meillä vihkijä ei veloittanut matkakuluja tai muita, mutta jäi syömään kanssamme.

Pienet häät pidettiin, mutta tyylillä sentään. Toivottavasti vieraidenkin mielestä...[/QUOTE]

Sormuksen haluan olevan vaatimaton, en missään nimessä halua timantteja siihen. Ihan periaatteesta :)

Tuo kuulostaa hyvältä että vihittiin paikan päällä ! Pitääpä tutustua oman maistraatin sivuihin.

[QUOTE="hiphei";24896774]Juuri näin :D Hih, tiedän että 3 litraa ei riitä ..

Pöytäviiniä saa 10e tuon 3litraa.[/QUOTE]

Ymmärsin väärin kun en noita pöniköitä ole itse käyttänyt...teidän häät, teidän juomat mutta kyllä vielä harkitsisin että tarjoan kaikista halvinta p****viiniä. Voisko niihin panostaa vähän enemmän?

[QUOTE="vieras";24896825]Ymmärsin väärin kun en noita pöniköitä ole itse käyttänyt...teidän häät, teidän juomat mutta kyllä vielä harkitsisin että tarjoan kaikista halvinta p****viiniä. Voisko niihin panostaa vähän enemmän?[/QUOTE]

Ei se ole edes halvinta paskinta viiniä, se olisi litran purkeissa myytävää joka maksaa 0,60 e :D

Chileläistä Cato Negroa, mun mielestä ihan ok.
Tunnen kaverini ja tiedän että kelpaa :)

[QUOTE="hiphei";24896848]Ei se ole edes halvinta paskinta viiniä, se olisi litran purkeissa myytävää joka maksaa 0,60 e :D

Chileläistä Cato Negroa, mun mielestä ihan ok.
Tunnen kaverini ja tiedän että kelpaa :)[/QUOTE]

Ok, jos tiedät että kelpaa :)

Ootko ajatellu ulkomailta tilaamista puvun suhteen?
Duchess Satin Dress 0794 toi esim mittojen mukaan tehtynä maksais n.300€ kotiin kuljetettuna (tietty erilaisiakin on semmosia vaatimattomia tai sit räiskyvämpiä )

Ebaysta olen katsellut pukuja. vaaleaa en laita, katsotaan kun sopiva napsahtaa kohdalle :)
Ja viinit saa olla pönikässä jos karahveja ei ole vuokrapaikassa, mua ei haittaa jos näyttää halvalta.
Tärkeintä että on hauskaa ja hyvää ruokaa sekä kaikki läheiset samassa tilassa.

Kalleinta häissä onkin ruokailu + juhlapaikan vuokraus...mitä enemmän vieraita, sitä kalliimmaksihan tuo tulee.

Kaikessa muussa voikin tinkiä halutessaan.

Juhlapaikan vuokraus on oikeaasti kallista :(
Siihen lisäksi astia pöytäliina vuokrat ja tarjoilija/t

Vinkki ;)
Me säästettiin juhlapaikan vuokrassa kuin astioissa liinoissa ym tarjoilijoissa. Asia ratkaistiin niin että varasimme ravintolan jolloin ei tarvitse nuukailla ruuasta tai sen tasostakaan ;)
Monessa (en nyt sano että kaikissa mutta hyvin monessa) paikassa kuuluu paikkavuokrat ym tuohon samaan hintaan kuten meilläkin oli ;)
Alkotarjoilua meillä oli ruuan kanssa se mitä oli mutta muut trinksut sai hakea baaritiskiltä omakustanne hintaan ;)
Tämä kannattaa mainita kutsussa jos joku haluaa juoda enemmän.
Tasokkaammassa paikassa juomat maksaa enemmän ja karsii alkoon menevien sukulaisten juomahaluja ottaa kaatokännejä ;)

[QUOTE="hiphei";24896962]Ebaysta olen katsellut pukuja. vaaleaa en laita, katsotaan kun sopiva napsahtaa kohdalle :)
Ja viinit saa olla pönikässä jos karahveja ei ole vuokrapaikassa, mua ei haittaa jos näyttää halvalta.
Tärkeintä että on hauskaa ja hyvää ruokaa sekä kaikki läheiset samassa tilassa.[/QUOTE]

Ok toi minkä linkitin niin siinä saa valita itse kankaan värin :) löytyy ruusua punaista,vihreetä jne :)
Joo totta :) se on pääasia että on hauskaa ja juhlat on mieluisammat :) tuolta löyty yksi semmonen polvi mittanen puku jos kroppa kestää :) 200£ jos vaan kroppa kestää
Sequin Asymmetric Dress 0724

Unohdin mainita että meilläpäin tuo pitopalvelu ja paikan hankkiminen olisi tullut jopa kalliimmaksi kuin tuo että nyt juhlimme ravintolassa ja otimme jopa kalleimman menyyn ;)
Eli kannattaa tosiaan kilpailutella paikkoja.

Unohdin mainita että meilläpäin tuo pitopalvelu ja paikan hankkiminen olisi tullut jopa kalliimmaksi kuin tuo että nyt juhlimme ravintolassa ja otimme jopa kalleimman menyyn ;)
Eli kannattaa tosiaan kilpailutella paikkoja.

Voi olla, mutta haluamme "kotoisan" tunnelman :)
Pitää laskea tosissaan että riittää toi budjetti, kuitenkin kerran kai sitä mennään vain naimisiin ;)

Uusimmat

Yhteistyössä