Hahaa, pääsinpä taas pensselin varteen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuulikaappi on nyt uudessa uskossa :). Eipä taida tästä kämpästä löytyä enää montaakaan soppea jota en olis jossain vaiheessa maalannut :).

Mitä ihmettä mä sitten teen kun meillä joskus hamassa tulevaisuudessa on uusi koti valmis, jota en kuulemma saa rempata ainakaan viiteen vuoteen :o

Remppaat sinne kalusteita. kiertelet huutokaupoiss aostamassa vanhoja mööpeleitä ja hiot, remppaat ja maalaat niitä.
Leikkimökki/autotalli/varasto on hyvä myös ottaa projektiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja rempattavaa riittää:
Remppaat sinne kalusteita. kiertelet huutokaupoiss aostamassa vanhoja mööpeleitä ja hiot, remppaat ja maalaat niitä.
Leikkimökki/autotalli/varasto on hyvä myös ottaa projektiksi.

Tuosta mä muuten haaveilen. Että pääsis kunnostamaan kaikkia ihania löytöjä. Että eiköhän sitä tekemistä riitä ja toisaalta saattaa kaikki tekeminen tökkiä sitten joskus kun rakennusprojekti on ohi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tuulikaappi on nyt uudessa uskossa :). Eipä taida tästä kämpästä löytyä enää montaakaan soppea jota en olis jossain vaiheessa maalannut :).

Mitä ihmettä mä sitten teen kun meillä joskus hamassa tulevaisuudessa on uusi koti valmis, jota en kuulemma saa rempata ainakaan viiteen vuoteen :o

miksi mä en löydä sitä taloa tuolta etuovesta, onko se vielä siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:

Ei se oo etuovessa, vaan oikotiellä. Etuoveen ei voi yksityiset ilmoitella :)

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:

Ei se oo etuovessa, vaan oikotiellä. Etuoveen ei voi yksityiset ilmoitella :)

ok kiitti...olipa hyvä että kysyin:)

Yhteistyössä