Hahaa, nappasin taas löytöjä muitten nokan edestä :D

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
niina
Juu, puolien pitämistähän se on, jos näkee, että toinen haluaa jonkun tavaran ja odottaa sitä niin sitten mennään ja viedään se äkkiä nokan alta... Musta tuo on itsekästä ja ääliömäistä. Toisaalta eipä mulla raha ole koskaan niin tiukalla ollutkaan, että pitäisi kirpparilla toisten nokan edestä napata tavaroita joten en oikein osaa ehkä eläytyä niin köyhän asemaan. En ole tajunnutkaan, että suomessa tosiaan niinkin köyhiä on. Mutta kai sitä ihminen sitten taistelee keinolla millä hyvänsä jopa lipastonlaatikosta ja haalarista...
 
Tekeekö
Mä ymmärtäisin tän ketjun jos otsikko ois "löysinpä ihanan lipaston ja haalarit kirpparilta", mutta jos se koko onnen pointti on siinä että "lällislää, sainpas vietyä jotain niin ettei joku toinen saanut" niin kyllä vähän hämmästyttää.
 
Tekeekö
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Päivän parhaat naurut saa aina täältä :LOL:
Täällä sitä osataan määritellä ihminen hienosti pelkkien viestien perusteella :D
Kieltämättä mäkin pidin tota sun avausta päivän huvittavimpana. Että kiitos siitä. :)
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Päivän parhaat naurut saa aina täältä :LOL:
Täällä sitä osataan määritellä ihminen hienosti pelkkien viestien perusteella :D
Taitaa sulta alkaa vähitellen paukut loppua. Kuten joku aikaisemmin laittoikin: lopeta jo!
 
niina
Alkuperäinen kirjoittaja Tekeekö:
Mä ymmärtäisin tän ketjun jos otsikko ois "löysinpä ihanan lipaston ja haalarit kirpparilta", mutta jos se koko onnen pointti on siinä että "lällislää, sainpas vietyä jotain niin ettei joku toinen saanut" niin kyllä vähän hämmästyttää.
Joo, meitä on moneksi. Onneksi moni tässä ketjussa on kuitenkin sitä mieltä, että ap teki väärin joten vielä on olemassa lähimmäisenrakkauttakin. Itse olisin kyllä luovuttanut sen haalarin tuolle toisella naiselle ja siitä olisi minulle tullut hyvä mieli. En ymmärrä miten ihminen voi nauttia siitä, että ostaa tuoteen, jota tietää tosien jonottaneen kauemmin.

Minä en opeta lapsistani nössyköitä, mutta opetan heille käytöstapoja ja muiden huomioonottamista esimerkeillänikin. Yleensä niin kasvatetuilla lapsilla onkin paljon enemmän ja läheisempiä ystävyyssuhteita kuin sellaisilla jotka nauttivat vaikka siitä, että saavat ottaa viimesien kakunpalan vaikka ville oli pyytänyt ja odottanut sitä ensin.

 
kirpputorit
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Mulle mikään vaate tai lipasto ei ole niin pakkomielle, että haluaisin tuottaa toisille pahaa mieltä. Ihan tarpeeks noita itsekkäitä etuilijoita näkee kaupassa.
Mä en kyllä etuile jonossa :whistle:
Siitä tulikin mieleeni et miksi monet on niin nössöjä, et jos joku etuilee niin tyypit on vaan hiljaa ja valittaa sit muualla kun joku etuili.
Eikö ne uskalla avautua itse suoraan niille etuilijoille?
Vähän OT :D
Sen vuoksi, että jotkut omaavat hyvät käytöstavat eivätkä voi uskoa että joku olisi niin törkeä, että etuilee. Itse kyllä sanon kohteliaan tiukasti aina kun mua etullaan, että "Anteeksi, minä taisin olla tässä ennen!" ja yleensä nämä ohittelijat vain tuhahtavat ja mulkaisevat ja sitten menevät taakseni. Onpa joskus niinkin, että kassalla/palvelutiskillä saa sanoa suoraan myyjälle, että anteeksi se taitaa olla minun vuoroni kun jotkut idiootit ei tajua, että vuorotellen mennään ja kuka on ollut kauemmin saa palvelua ennemmin.

Tämä asiakas, joka oli kauniisti odottanut sitä haalaria taaemmalla SANOI SINULLE, ETTÄ HÄN ON ODOTTANUT VUOROAAN JA KATSELLUT SITÄ HAALARIA, MUTTA SINÄ ET TYHMÄNÄ TAJUNNUT TUOTAKAAN! Eli sulle on varmaan turha edes kohteliaasti sanoa, että etuilet, kun et ymmärrä kummiskaan. Toivottavasti et asu meidän alueella, en halua törmätä tuollaisiin kirppareilla. Ja vielä tulet kerskumaan siitä tänne. Tai ehkä tämä on vaan provo.
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Täällä ainakin kirpparilla on sääntö, että tavaroita ei saa mennä valkkaamaan ennen kuin myyjä on saanut kaikki laitettua. Eli välistä ei voi vetää.
Kuulostaa tosi oudolta säännöltä. Miks ihmeessä pitäis odottaa, kun on jo hintalaput ja kaikki.
Mut se on ärsyttävää jos tullaan penkoo niitä kamoja ennenku ne on ees siellä hyllyssä. revitään suoraan pussista jne.
No mun mielestä on parempi, että ostetaan heti. Ei siellä lkuitenkaan sellaisa aarteita ole, että kovinkaan moni jaksaa odotella ja saattaa jäädä sit myymättä kokonaan...
 
Tekeekö
Rokkivosu, mää keksin! Sähän voisit mennä huutiksesta katteleen semmosia kohteita joihin joku on tehny kysymyksiä, ja sitten HÄHÄÄ napata niiltä ostaheti-hinnalla nenän alta?

Musta ois aika jees. Eiks nii? Hähä! Tai no ehkä se ei oo sama asia kun ei nää sitä ihmistä kenen nenän eestä vie....
 
Rokkivosu
On se ihanaa että te kaikki muut olette niin jalomielisiä :heart: :heart:
Nyt voittekin loppupäivän kylpeä omassa erinomaisuudessanne ja tuntea olevanne EPÄITSEKKÄITÄ ja kerrassaan HYVIÄ IHMISIÄ :saint: :saint:
Mä lähden tästä kohta kirppikselle lisää aiheuttamaan pahaa mieltä ja vitutusta. Ihan vaan piruillakseni :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä