Hahaa mitä minä sanoin, odottakaahan vain maahanmuuttokriittiset ja rasistit :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin luulin hauskaksi provoksi, mutta ehkä aloittaja sittenkin on tosissaan o_O
Olen pari kertaa lukenut rasmus-rymän fb-sivuja, ja kyllä siellä oikeasti on niin sekopäistä porukkaa on, että ehkä sieltä sittenkin joku avohoitotapaus yrittää laajentaa lukijakuntaa.
Eikä tuo Rasmus ryhmä facessa ole edes ainoa missä noita tapauksia on. Tuollaisia ihmisiä on Suomessa paljon ja tuntuu niinkuin he eläisivät jossain pysyvässä massahurmoksessa joka on saatu liiallisesta puiden halailemisesta ja kiinalaisten taikatattien syömisestä.

Eikä tuo Rasmus ryhmä facessa ole edes ainoa missä noita tapauksia on. Tuollaisia ihmisiä on Suomessa paljon ja tuntuu niinkuin he eläisivät jossain pysyvässä massahurmoksessa joka on saatu liiallisesta puiden halailemisesta ja kiinalaisten taikatattien syömisestä.
Itse olen törmännyt vain pariin täysin sekaisin olevaan tyyppiin, jotka ovat avosylin kaikki tulokkaat vastaanottamassa. En tiedä, ovatko sieniä napsineet tai puita halailleet (mikä sinällään on muuten ihan ok hommaa (y)), mutta taloudenhoito ja elämän realiteettien ymmärtäminen on kyllä molemmilla kaiken kaikkiaan hukassa.

Ei niitä taida edes olla paljoa, ovat vaan erityisen äänekkäitä.

Kun lakia ei nytkään tulkita niin että kantasuomalaisiin siitä hyötyisivät rikostapauksissa (meitä kohtaan) niin luuletko tosiaan että tuon lain jälkeen asiat meitä kohtaan jotenkin paranevat varsinkin kun tuon lakivaatimuksen alullepanijat ovat itse suvakkeja ja hallitus+oppositio on samanhenkisiä täynnä?
Tuo lakihan olisi alunperin tarkoitettu ennenkaikkea suojelemaan ulkomaalaisia, ei kantiksia.
Tiukanpaikan tullen meille sanottaisiin se suoraan, nyt siitä lässytettäis kuinka se on kaikille yhdenvertaisesti mutta täytyy olla ihmisen sinisilmäinen jos ei ymmärrä vieläkään ketä varten tuo laki on haluttu.

Ainoa rasistinen rikos, joka on Suomessa tuomittu, oli romanin tekemä rikos kantasuomalaista vastaan. Minusta myös muslimien tekemät raiskaukset pitää tuomita rasistisina, koska uhri on AINA kantasuomalainen nainen. Toivon, että tämä lakimuutos kiristää kantasuomalaisiin kohdistuvien rikosten tuomioita, etenkin, että ne tuomitaan rasistisina rikoksina.

Yhteistyössä