hahaa, minäpä keksin mistä tämä peeaska johtuu!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiksumuksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiksumuksu

Vieras
oon tässä lueskellu muutamana päivänä kun ihmiset valittaa ja kyselee miksi tämä palsta on muuttunut lähinnä ala-asteeksi ( toisten kiusaaminen, toisten mielipiteistä ei välitetä jne jne)

eli siis tämähän on äitien palsta, eikö?
ja äideillä on aina silloin tällöin ongelmia yms. mihin haluaa toisten äitien kertovan mielipiteitään ja tietojaan, eikö?

mutta mitäpä on tapahtunut sanotaanko viimeisen viiden vuoden aikana ensisynnyttäjien keskuudessa?

alle 18 vuotiaat ovat ruenneet vauvatehtaiksi. teini äitiydet yleistyy. ja mitä se tarkoittaa? no sitä että keskenkasvuiset, vasta lapsia itsekin olevat tulevat tänne. ja mihin se taas johtaa..? sen voi jokainen pähkäillä itse...

En tiedä mitä tilastoja sulla on käytössä, mutta mun tietojeni mukaan ensi synnyttäjien ikä on keskimäärin n. 28-29 vuotta, ollut ainakin vuodesta 2008 asti. Että sikäli en ole vielä ainakaan saanut tietoa, että teini-ikäisten raskaudet ja synnytykset olisi mitenkään merkittävästi lisääntyneet.

Eiköhän se ole aika sama onko ihminen 17 tai 27 tai vaikkapa 37v, ihan yhtälailla jokainen osaa provosoida muita ja haastella jos toisen mielipide ei miellytä. Nettikirjottelu vaan on vähän semmosta kun ei näe toisen eleitä ja ilmeitä, niin joskus on joitain kommentteja hankalaa tulkita.

Olen itse 26v vanha eikä vielä ole ensimmäistäkään lasta.Ei olla vielä miehen kanssa siinä pisteessä.
Huoli on yleisistä asioista riittääkö töitä ja rahaa.

Yhteistyössä