Hahaa! Mies puhisee ja hymähtelee tyytymättömänä. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vahingonilo voittaa jouluilon...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vahingonilo voittaa jouluilon...

Vieras
Se jaksaa aina mulle naputtaa siitä, jos ollaan johonkin lähdössä ja hän menee jo autoon, niin miksi mulla ja lapsilla aina kestää niin kauan (lapset 3v ja 1,5v). Että miksi ei koskaan olla missään ajoissa. Ja jos mies on kotona kun olen lähdössä lasten kanssa ulos ja pyydän apua lasten pukemisessa, niin saan tuhahduksia että enkö saa edes kahta muksua puettua ilman apua.

Nyt (ihkaensimmäistä kertaa!) mies on lähdössä yksin kummankin muksun kanssa pihalle. Tuolla se yrittää saada niitä puettua lähtökuntoon. Veti itselleen ekana toppatakin päälle ja pipon päähän ja nyt on juossut 1,5veen jo pari kertaa kiinni, kun se on karannut. Ja ei, mä en aio liikauttaa eväänikään enkä suunnitele edes meneväni auttamaan. :D

:D Tästä lähtien kun ootte johonkin lähdössä, niin mene itse jo valmiiksi autoon istumaan ja anna ukon laitella lapsoset valmiiksi. Uskoisin että lopettaa hymähtelyn..

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Ahhaha, munkin mies istuu joskus autossa kuin Lohtajan rovasti, sitten kun ilmaannun se murahtaa "meinasin just lähteä". Miehet ei vaan ymmärrä.

No sunkin pitää sitten koulia miehestä sellainen isä joka osallistuu lastenhoitoon. Mene sinäkin autoon valmiiksi, ja jos mies kuppailee lasten kanssa, niin lähde yksin.

Meillä taas käy aina niin että miestä saa odottaa.Viimeksi tänään.Oltiin sovittu,että tasan 12 lähdetään,että ehditään sopivasti perille.No,hyvissä ajoin mä tietenkin alan valmisteleen lapsia pissille ja pukemaan ja hiki hatussa puen heidät.Mies lukee vielä kaikessa rauhassa lehteä,kun kellä 25 yli mä astun lasten kanssa ovesta ulos hakeen autoa tallista.No,ehdin hakeen auton,laittaan ovet kiinni,kiinnittää lapset ja käynnistää auton ja istua itse lasten kanssa autossa ku mies suvaitsee tulla,5min myöhässä =) Ja tämä on jokapäiväistä! Haluisin nähdä sen päivän,kun mies lähtee lasten kanssa keskenään johonkin sovittuun aikaan johonkin,vaikka lääkäriin tms joka ei odota kun myöhästyy =D =D =D

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näinpäin:
Meillä taas käy aina niin että miestä saa odottaa.Viimeksi tänään.Oltiin sovittu,että tasan 12 lähdetään,että ehditään sopivasti perille.No,hyvissä ajoin mä tietenkin alan valmisteleen lapsia pissille ja pukemaan ja hiki hatussa puen heidät.Mies lukee vielä kaikessa rauhassa lehteä,kun kellä 25 yli mä astun lasten kanssa ovesta ulos hakeen autoa tallista.No,ehdin hakeen auton,laittaan ovet kiinni,kiinnittää lapset ja käynnistää auton ja istua itse lasten kanssa autossa ku mies suvaitsee tulla,5min myöhässä =) Ja tämä on jokapäiväistä! Haluisin nähdä sen päivän,kun mies lähtee lasten kanssa keskenään johonkin sovittuun aikaan johonkin,vaikka lääkäriin tms joka ei odota kun myöhästyy =D =D =D

sori,siis puol 12 oltiin lähdössä...

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

:laugh: Anteeksi, mutta meillä on reissuunlähdöt just tollaisia. Minä ehdin vielä pakata autonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja BarBatipu:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:

:laugh: Anteeksi, mutta meillä on reissuunlähdöt just tollaisia. Minä ehdin vielä pakata autonkin.

Juu,ehdin minäkin =) Mieheni on vissiin äitiinsä tullut,hän on samanlainen hidas lähtijä.Jos mennään sovittuna aikana hakeen ja käyn ovella sanoon,että me ootetaan autossa ja hän aikoo käydä vielä äkkiä vessassa ja tulla sit heti mä kuvittelen,että aikaa menee max 5min,mutta hällä on 15min lyhyt aika!Tosi ärsyttävää istua lasten kanssa autossa ja koittaa selittää,miksei se jo tule.No,mä itse olen semmoinen että pitää olla jokapaikassa väh.5min etuajassa ettei vaan myöhästy!! =D

Mä vielä alusvaatteissa ja tukka kuivaamatta, kun miesväki on jo pukeissa.
Joko liian aikaisin tai sit saa odotella.
Usein kyl passitan miehen ja pojan ulos odottelemaan, siis juoksemaan vaikka talon ympäri :D
Saa kaikkein parhaimmin itsensä kuntoon, kun kukaan ei pyöri kintuissa.

Mikä siinäkin on kun pitää kintuissa pyöriä, miksi eivät voi mennä vaikka olkkariin katsomaan lastenohjelmia, ei kun pitää kulkea perässä ja näin aina kun ollaan menossa jonnekin.

Yhteistyössä