V
Vahingonilo voittaa jouluilon...
Vieras
Se jaksaa aina mulle naputtaa siitä, jos ollaan johonkin lähdössä ja hän menee jo autoon, niin miksi mulla ja lapsilla aina kestää niin kauan (lapset 3v ja 1,5v). Että miksi ei koskaan olla missään ajoissa. Ja jos mies on kotona kun olen lähdössä lasten kanssa ulos ja pyydän apua lasten pukemisessa, niin saan tuhahduksia että enkö saa edes kahta muksua puettua ilman apua.
Nyt (ihkaensimmäistä kertaa!) mies on lähdössä yksin kummankin muksun kanssa pihalle. Tuolla se yrittää saada niitä puettua lähtökuntoon. Veti itselleen ekana toppatakin päälle ja pipon päähän ja nyt on juossut 1,5veen jo pari kertaa kiinni, kun se on karannut. Ja ei, mä en aio liikauttaa eväänikään enkä suunnitele edes meneväni auttamaan.
Nyt (ihkaensimmäistä kertaa!) mies on lähdössä yksin kummankin muksun kanssa pihalle. Tuolla se yrittää saada niitä puettua lähtökuntoon. Veti itselleen ekana toppatakin päälle ja pipon päähän ja nyt on juossut 1,5veen jo pari kertaa kiinni, kun se on karannut. Ja ei, mä en aio liikauttaa eväänikään enkä suunnitele edes meneväni auttamaan.